اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

رابطه با غرب مشکلی را حل نخواهد کرد

رابطه با غرب مشکلی را حل نخواهد کرد
معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:می توانیم با تولید ملی مشکلات را برطرف کنیم و تا زمانی که به دنبال روابط با غرب باشیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف در مشهد اظهارکرد: امروز در حالی به ۴۰ سالگی انقلاب رسیده ایم که پیشرفت های زیادی داشته ایم و دشمنان ما از جمله آمریکا روز به روز ضعیف تر می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: کار به جایی رسیده که تمام سران دنیا در سازمان ملل به سخنان رئیس جمهور آمریکا می خندند اما وقتی مسئولان ما در مجامع جهانی حضور می یابند و سخنرانی می کنند حتی دشمنان کشور نیز به احترام ایران بلند می شوند. 

,

معاون فرهنگی سپاه پاسداران تصریح کرد:مشکل امروز کشور ساده‌ترین مشکلی است که در انقلاب داشته‌ایم و می توانیم با تولید ملی این مشکل را نیز برطرف کنیم و تا زمانی که به دنبال روابط با غرب باشیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. 

,

نقدی در ادامه به شکست های آمریکا طی سال های گذشته در کشور های مختلف اشاره و تصریح کرد: داعش با کمک آمریکایی ها توانستند ۹۰ درصد سوریه را اشغال کنند اما این کشور از دست تروریست ها آزاد شد و سعی کردند کردستان عراق را جایگزین کنند که در این توطئه نیز شکست خوردند. 

,

وی تاکید کرد: آمریکایی ها در فتنه ۸۸ نیز با تمام توان به میدان آمدند و در روز اول رئیس جمهور آمریکا از این حرکت حمایت کرد و  شورای همکاری خلیج فارس را نیز تحریک کردند تا یک جبهه عربی واحد علیه ایران راه بیندازند اما کار به جایی نبردند. 

,

 معاون فرهنگی سپاه پاسداران  گفت: طی سال های گذشته نیز دشمنان ایران هر بار عملیات ضدایرانی انجام دادند با پاسخ قاطع کشور مواجه شده و موشک ایران روی سرشان فرودآمده است.

,

نقدی در بخش دیگر ی از سخنان خود به ارائه دست آوردهای  انقلاب در خدمت رسانی به روستاها پرداخت و گفت: خانه های روستایی در رژیم گذشته  باچوب و سنگ ساخته شده بود و سوخت خانه ها نیز هیزم و فضولات حیوانی بود اما امروز ۷۴ درصد روستاها گازرسانی شده و تقریبا همه روستاهای بیش از ۱۰ خانوار دارای گاز و برق و آب هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه