اخبار داغ

دفاتر زیارتی و صدور ویزا امروز باز هستند

دفاتر زیارتی و صدور ویزا امروز باز هستند
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه دفاتر زیارتی در ایام تعطیل وجمعه‌ها هم باز هستند، گفت: زائران پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، مدارک خود را به دفاتر زیارتی نزدیک به محل اقامت خود تحویل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نزدیک شدن به اربعین حسینی و افزایش نام‌نویسی زائران اربعین حسینی در سامانه سماح، یکی از دغدغه‌های زائران اخذ ویزا برای عبور از مرزها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اربعین حسینی, زائران اربعین حسینی, سامانه سماح,

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم نام‌نویسی تمامی زائران اربعین در سامانه سماح اظهار داشت: هیچ زائری بدون اخذ ویزا نمی‌تواند از مرزها خارج شود، بنابراین تمامی زائران برای اخذ روادید باید در سامانه سماح نام‌نویسی کنند.

,

وی با بیان اینکه هزینه ویزا ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است افزود: تمامی زائران برای جلوگیری از کلاهبرداری برخی افراد سودجو بهتر است هزینه ویزا را به صورت الکترونیکی در سامانه سماح پرداخت کنند.

, هزینه ویزا,

محمدی با اشاره به سرعت گرفتن صدور روادید نیز خاطر نشان کرد: دفاتر زیارتی برای ارائه خدمات به زائران اربعین در ایام تعطیل وجمعه‌ها هم باز هستند و زائران می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، مدارک خود را به این دفاتر تحویل دهند. این دفاتر تا زمانی که متقاضیان برای ارائه مدارک حضور دارند، فعالیت می‌کنند.

,

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: دفاتر صدور روادید نیز تا هر زمانی که گذرنامه زائران در آنجا باشد، باز بوده و ویزا برای زائران صادر می‌کنند، بنابراین زائران نگران روند اخذ ویزا نباشند و هرچه سریع‌تر مدارک خود را پس از نام‌نویسی در سامانه سماح به دفاتر زیارتی معتبر نزدیک به محل اقامت خود تحویل دهند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه