اخبار داغ

آیت‌الله شاهچراغی:

به کوری چشم دشمنان جشن چهل‌سالگی انقلاب را برگزار می‌کنیم/ راهپیمایی اربعین، یک رزمایش معنوی است

به کوری چشم دشمنان جشن چهل‌سالگی انقلاب را برگزار می‌کنیم/ راهپیمایی اربعین، یک رزمایش معنوی است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ما به زودی به کوری چشم دشمنان جشن چهل‌سالگی انقلاب را می‌گیریم و دشمنان را ناامید می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین نماز جمعه این هفته شهر سمنان با حضور جمعی از مردم و مسئولان این شهر و به امامت آیت‌الله سیدمحمدشاهچراغی در مصلی سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی در خطبه‌های آیین نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی در هفته آتی گفت: با شهادت این عالم مجاهد، فرایند انقلاب سرعت گرفت و امام خمینی(ره) این واقعه را از الطاف خفیه الهی می‌دانستند.

,

وی در ادامه با یادآوری سخن رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نخبگان مبنی بر این که تصویرسازی ناامیدکننده از اوضاع ایران مهم‌ترین دستور کار امروز دشمن است گفت: دشمنان می‌خواهند دل ما را نسبت به انقلاب سرد کنند، بگویند که عمر انقلاب به سر رسیده و ایرانیان پای کار انقلاب نمی‌ایستند اما به فضل الهی ما به ویژه در حوزه علم در حال پیش‌رفت هستیم و تصویر واقعی ایران در نقطه مقابل تصویرسازی‌های غلط جهان استکبار تعریف می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این روایت از ائمه معصومین(ع) که «علم، سلطان و اقتدار است» گفت: آمریکا چهل سال است که برای ایران آیه یأس می‌خواند اما جمهوری اسلامی ایران پیش‌رفت می‌کند، تحریم‌ها را پشت سر می‌گذارد و سیلی محکمی به صورت آمریکا خواهد زد.

,

شاهچراغی با بیان این که رهبر انقلاب به واسطه سند پایه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت انقلاب را در چشم‌اندازی پنجاه‌ساله می‌بیند گفت: ما به زودی به کوری چشم دشمنان جشن چهل‌سالگی انقلاب را می‌گیریم و دشمنان را ناامید می‌کنیم.

,

وی با اشاره به تداوم گرانی‌ها، همگان را به صبر دعوت کرد و گفت: ما چاره‌ای هم جز صبر نداریم و ان‌شاءالله این گرانی‌ها هم به پایان خواهد رسید.

,

آل‌سعود، آل جنایت‌اند!

,

امام جمعه سمنان در ادامه با تأکید بر ضرورت شناخت بیش‌تر آل‌سعود گفت: آل سعود، آلِ قتل و غارت و جنایت‌اند و جنایت‌های آن‌ها، جنایت‌های داعشی است.

,

شاهچراغی با بیان این که هیچ انسانی نمی‌تواند قتل خاشقچی را تحمل کند گفت: چنان‌که روزنامه‌ها نوشته‌اند، سعودی‌ها بدن خبرنگار منتقد را زنده‌زنده مثله کرده‌اند و با این جنایت، بن سلمان و پدرش دیگر نمی‌توانند ادعای مسلمانی کنند.

,

وی با تأکید بر این که جهان اسلام جنایت سعودی‌ها را محکوم می‌کند گفت: پیامبر اسلام فرموده است که حتی بدن سک هار را هم مثله نکنید؛ چنین پیامبری چگونه اجازه می‌دهد که یک خبرنگار منتقد را مثله کنند و پاره‌های پیکرش را در اسید بیاندازند.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان جنایت صورت‌گرفته در میرجاوه را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: ما از وزارت خارجه می‌خواهیم که بسیجیان عزیز را سالم به وطن برگردانند و پاکستان هم باید پاسخگو باشد.

,

راهپیمایی اربعین یک رزمایش معنوی است

,

شاهچراغی در پایان با بیان این که در این ایام، شیعیان از 40 کشور جهان طی یک رزمایش معنوی به سوی کربلا حرکت می‌کنند گفت: آن‌ها که نمی‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند، می‌توانند با کمک کردن به موکب‌های سی‌ونه‌گانه و نیز کمک کردن به جوان‌هایی که خرج سفر را ندارند، به زوار سیدالشهداء(ع) خدمت کنند.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه