اخبار داغ

سرکنسول ایران در کربلا:

۳۰۰ موکب در کربلا مستقر شده اند

۳۰۰ موکب در کربلا مستقر شده اند
سرکنسول ایران در کربلا گفت: تا کنون ۳۰۰ موکب از حدود ۴۵۰ موکب پیش بینی شده ایرانی و مراکز درمانی هلال احمر ایران در کربلا مستقر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر مسعود حسینیان امروز جمعه در گفتگو با رادیو اربعین ضمن بیان این مطلب افزود: برخی از کامیون های مواکب بدون اطلاع، در کنار مواد غذایی مصالح ساختمانی نیز همراه داشتند که مرزبانی عراق اجازه ورود صادر نمی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: موانع پیش آمده رفع شده و اکنون کامیون ها در خاک عراق هستند.

,

سرکنسول ایران در کربلا همچنین با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص روادید جعلی تعدادی از زوار ایرانی در مرز شلمچه و فرودگاه نجف گفت: جهت جلوگیری از این مشکلات زوار از طریق مراکز معتبر و سامانه سماح اقدام به اخذ روادید کنند.

,

حسینیان در خصوص مراقبت از سالمندان و کودکان تاکید کرد: نزدیکان این افراد حتما کارت یا گردن آویزی همراه این اشخاص حاوی مشخصاتی مانند شماره تلفن و نام و محل اسکان قرار دهند تا هرچه سریعتر نسبت به بازگردان این افراد در صورت مفقودی اقدام شود.

,

وی تصریح کرد: زوار در داخل وسایل خود نیز کارتی حاوی مشخصات و شماره تماس قرار دهند تا در صورت پیدا شدن پس از مفقودی سریعا بازگردانده شود.

,

سرکنسول ایران در کربلا با تاکید بر لزوم حفظ امنیت حرمین مطهر گفت: بیش از یکهزار دوربین پیشرفته به صورت دقیق اماکن حرمین مطهر را تحت نظر دارند.

,

شایان ذکر است داشتن تجهیزات حرفه ای فیلم برداری در داخل حرمین ممنوع است ولی افراد می توانند از طریق کنسولگری ایران نسبت به دریافت مجوز ورود این تجهیزات به حرمین اقدام و اخذ مجوز کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه