اخبار داغ

قلعه‌نویی: شاید از من خوش‌شان نمی‌آید که به ورزشگاه نمی‌آیند

قلعه‌نویی: شاید از من خوش‌شان نمی‌آید که به ورزشگاه نمی‌آیند
سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش نیاز به حمایت بیشتری از سوی هواداران دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سپاهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد نساجی عبور کند تا از پدیده در صدرجدول عقب نیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: خدا را شکر سه امتیاز این بازی را گرفتیم. بازی بسیار خوب و نزدیکی بود. با بضاعتی که نساجی داشت، بازی نزدیکی ارائه کرد. آن‌ها با لایه‌های دفاعی و چشم داشتن به ضد حملات به میدان آمدند. البته از ضد حملات به گل رسیدند.

,

او افزود: شانس با ما یار بود و توانستیم در دقایق آخر به گل برسیم. ما دقیقه ۹۲ گل خوردیم اما با نگرش پیروزی توانستیم در دقیقه ۹۵ به گل برسیم. رفته رفته به سپاهان واقعی تبدیل می‌شویم. در مجموع باید به دو تیم تبریک گفت که بازی خوبی انجام دادند. در یک صحنه داور آفساید بازیکن حریف را نگرفت که خوشبختانه پیام نیازمند موقعیت را مهار کرد.

,

سرمربی سپاهان درباره تفاوت بازی تیمش با نساجی در لیگ برتر  و نساجی گفت: در جام حذفی بازیکنانم استرس داشتند. اگر در بازی جام حذفی گل می زدیم، عملکردمان بهتر می‌شد. در این بازی تغییر تاکتیک دادیم و به گل رسیدیم. خوشحالم که با تغییرات در تیم‌مان به گل رسیدیم. واقعا بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. با این حال ما سه گل زدیم و به پیروزی رسیدیم.

,

قلعه‌نویی درباره اشتباهات برخی از شاگردانش اظهار کرد: ما یک بازیکن به نام سپاهان داریم. نباید اسم خاصی از بازیکنی برد. باید تیم را آنالیز کنیم. دعوت می‌کنم شما در جلسه‌ای که دوشنبه‌ها داریم حضور داشته باشید. ما در این جلسه عملکرد بازیکنان را به طور دقیق آنالیز می‌کنیم و برخی از اشتباهات سیستمی را هم زیر نظر داریم. به کسانی که اشتباهات زیادی دارند، به طور خصوصی به آن‌ها می‌گوییم.

,

او در پایان افزود: از هواداران تشکر می‌کنم اما انتظار ما از آن‌ها بیشتر است. نباید این تیم را تنها بگذارند. نقش جهان نزدیک‌تر از فولادشهر است. احساس می‌کنم سپاهان شرایط بدی ندارد و امروز کلا ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. این تعداد تماشاگر برای سپاهان خوب نیست. احساس می‌کنم از قلعه‌نویی خوش‌شان نمی‌آید چرا که در اواخر فصل گذشته بیش از این‌ها به ورزشگاه می‌آمدند. باید فکری اساسی به حال این شرایط کنیم.  

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه