اخبار داغ

سرمربی تیم سپاهان:

ارتباط خاصی با مدیران عامل فولاد ندارم/ به نساجی تبریک می‌گویم

ارتباط خاصی با مدیران عامل فولاد ندارم/ به نساجی تبریک می‌گویم
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ارتباط خاصی با مدیران عامل فولاد مبارکه ندارم و آنها هر زمان نیاز داشته باشند، من خدمت آنها هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: امروز فشار بازی روی ما زیاد بود. خدا را شکر می‌کنم که امروز ۳ امتیاز بسیار خوبی گرفتیم. بازی خوبی بود و من به آقای نکونام و تیم نساجی تبریک می‌گویم چون تیم خوب و تاکتیکی و با برنامه‌ای را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: هدف‌های ما با آنها فرق داشت. آنها با لایه‌های دفاعی چشم به ضد حمله داشتند و به گل اول رسیدند اما ما به دنبال بازی هجومی و رسیدن به گل بودیم که در این مسئله موفق بودیم و شانس هم با ما یار بود.

,

سرمربی سپاهان ادامه داد: خوشحال هستم که نگرش بازیکنان ما بازگشته است زیرا تیمی که دقیقه ۹۲ گل می‌خورد و پنالتی می‌گیرد و آن را بر می‌گرداند، نشان می‌دهد که شرایط خوبی دارد.

,

وی افزود: دو ایراد داشتیم که دو توپ به سمت دروازه آمد و دو گل دریافت شد. شک دارم که موقعیت تک به تک در آفساید بود و خوشحالم که پیام این موقعیت را گرفت و تبدیل به گل نشد.

,

قلعه‌نویی با اشاره به تفاوت این بازی با بازی حذفی سپاهان مقابل نساجی گفت: بازیکنان در بازی حذفی استرس بیشتری داشتند اما در این بازی از نظر تمرکزی و آرامش شرایط بهتری داشتیم. ما به دنبال هدف و تاکتیک تیمی خاصی هستیم که به آن هم رسیدیم. خوشحالم که با تغییراتی لحاظ شده به گل رسیدیم اما باید بگویم جلوی این تیم‌ها بازی کردن خیلی سخت است.

,

وی افزود: این تیم خیلی می‌دود و خیلی خوب کار می‌کند اما خوشحالم که در نهایت پیروزی این مسابقه ازآن تیم ما شد.

,

سرمربی سپاهان با اشاره به عملکرد استنلی و مهدی کیانی تصریح کرد: ما بازیکن خوبی به نام سپاهان داریم و نباید از هیچ بازیکنی اسم آورد. همه بازیکنان زحمت می‌کشند و تلاش به خرج می‌دهند و پس از بررسی عملکرد بازیکنان، تک تک وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کنیم و اشتباهات، میزان دوندگی و فعالیت‌های آنها را از نظر آماری، سیستماتیک و... نشان می‌دهیم.

,

وی درباره تغییرات صورت گرفته در رأس شرکت فولاد مبارکه گفت: من یک بار با عظیمیان صحبت کردم و او پیامی برای بازیکنان صادر کرد و اعلام حمایت خود را داشته و خودش هم سپاهانی است. سپاهان متعلق به شهر اصفهان است و خوشحالیم که هر مدیری به این تیم می‌آید نسبت به این تیم تعصب دارد و امیدوارم که حمایت خود را از این تیم بیشتر کند و در جلسه با مدیرعامل شرکت خواسته‌های خود را برای تقویت تیم اعلام کرده است.

,

قلعه‌نویی تاکید کرد: من چارچوبی دارم و در آن چارچوب حرکت می‌کنم و ارتباط خاصی با مدیران عامل فولاد مبارکه ندارم! هر زمان مدیران وقت شرکت فولاد مبارکه بفرمایند، خدمت آنها می‌رسیم.

,

از هواداران سپاهان متشکرم اما توقع من از آنها بیشتر است زیرا تیم خوب نتیجه می‌گیرد و امیدوارم هواداران سپاهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. ۱۰ هزار هوادار در تیم سپاهان خیلی خوب نیست و شاید مشکل عدم حضور هواداران در تیم سپاهان من هستم که بگویند تا دیگر نباشم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه