اخبار داغ

۵ خاصیت پاییزی مصرف دارچین

۵ خاصیت پاییزی مصرف دارچین
دارچین یکی از محبوب‌ترین ادویه های جهان است که گرچه زادبومی شرقی و آسیایی دارد اما در همه جای دنیا طرفدارانی سرسخت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از انتخاب، دارچین یکی از محبوب ترین ادویه های جهان است که گرچه زادبومی شرقی و آسیایی دارد اما در همه جای دنیا طرفدارانی سرسخت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
با مصرف دارچین می توان سیر بسیری از بیماری های خطرناک را کنترل کرده و کاهش داد. از همه مهمتر این که دارچین دوستدار و تامین کننده سلامت شما در فصل پاییز است.
,
 
,
درمان سرفه
,
 
,
دارچین در بسیاری از داروهای صنعتی نیز استفاده می شود. جالب است بدانید دارچین خواص ضد سرفه دارد و ترکیب آن به صورت ودر یا دمنوش در رژیم غذایی روزانه می تواند نرخ سرفه های پاییزی را کنترل کند.
,
 
,
کاهش افسردگی فصلی
,
 
,
یکی از خواص مهم دارچین کاهش افسردگی است. حتمالا می دانید که برخی از افراد در فضل پاییز دچار افسردگی می شوند و در نتیجه دارچین می تواند گزینه ای مناسب برای کنترل این مشکل باشد.
,
 
,
کنترل گردش خون
,
 
,
کنترل گردش خون و مبارزه با سرد شدن دست ها و پاها در فصل سرما از دیگر خواص بی نظیر دارچین است که حس نامطبوع یخ زدگی دست و پا را به سرعت از بین می برد.
,
 
,
کاهنده سر درد
,
 
,
اگر سرما خورده و دچار سردرد هستید بهتر است دارچین مصرف کنید تا نبض شقیقه ها و سردردتان کم شود، البته اگر معده شما تحریک شده و حالت تهوع دارید بهتر است زنجبیل را جایگزین دارچین کنید.
,
 
,
درمان سینوزیت
,
 
,
اگرچه درمان قطعی سینوزیت حاد با مراجعه به پزشک متخصص امکان پذیر است اما دارچین به درمان نسبی سینوزیت مزمن کمک می کند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه