اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تحریم های جدید علیه ایران نشان داد آمریکا به احکام دادگاه لاهه پایبند نیست/وحدت بین جهانیان تنها راه مهار آمریکاست

تحریم های جدید علیه ایران نشان داد آمریکا به احکام دادگاه لاهه پایبند نیست/وحدت بین جهانیان تنها راه مهار آمریکاست
کارشناس مسائل سیاسی گفت : عدم پایبندی آمریکا به مصوبات دیوان لاهه و شورای امنیت ناشی از همان خصلت و سیاستی است که آمریکا اتخاذ کرده است و به احکامی که دادگاه های بین المللی صادر می کند و همه دنیا موظف به اجرای آن هستند پایبند نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه بانک ها و شرکت های خودرو سازی و عدم پایبندی به احکام دادگاه لاهه اظهار داشت : آمریکا با این تحریم ها بار دیگر تعهدات خود را نقض کرده است همان طور که تعهدات قبلی خود را در ارتباط با برجام زیر پا گذاشت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : عدم پایبندی آمریکا به مصوبات دیوان لاهه و شورای امنیت ناشی از همان خصلت و سیاستی است که آمریکا اتخاذ کرده و نشان می دهد نه تنها به توافقات بین المللی پایبند نیست بلکه به احکامی که دادگاه های بین المللی صادر می کنند و همه دنیا موظف به اجرای آن هستند نیز پایبند نیست .

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : بنابراین آمریکا با این اقدام خود نشان داده است که به دنبال یکجانبه گرایی و تحمیل خواسته خود بر مجامع بین المللی است .

,

ترقی توضیح داد : در  هر کجا که مجامع بین المللی تابع آمریکا نباشند و سیاست های آن را دنبال نکنند یا از آن خارج می شوند و یا علیه آن موضع می گیرند ، بنابراین این مسئله موجب خواهد شد که همه کشورهای دنیا نسبت به این نوع عملکرد آمریکا معترض بشوند.

,

وی اضافه کرد : یقینا بدون وحدت جهان علیه این نوع قدرت یابی و در واقع بدعهد هیچ راه دیگری برای مهار آن نیست والا در آینده نزدیکی آمریکا با سلطه گری و قلدری همه خواسته های خود را بر ملت ها تحمیل خواهد کرد .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه