اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان:

پیش بینی انتقال ۲۰ هزار زائر پیاده روی اربعین از استان کرمان/ارائه بیش از ۵۰۰ سرویس اتوبوس جهت جا به جایی مسافران

پیش بینی انتقال ۲۰ هزار زائر پیاده روی اربعین از استان کرمان/ارائه بیش از ۵۰۰ سرویس اتوبوس جهت جا به جایی مسافران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۶ هزار زائر داشه ایم که با استفاده از سیستم اتوبوسی جا به جا شده اند، تصریح کرد: پیش بینی می شود که امسال حدود بیست هزار نفر زائر اربعین داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی حاج‌ سیدعلی‌خانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ با بیان اینکه جا به جایی و حمل و نقل زائرین اربعن حسینی به عهده اداره کل راهداری و حمل ونقل استان کرمان می باشد، گفت: حمل و نقل مسافرین از طریق شرکت های مسافربری انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت بلیط های مسافربری افزایش نسبتا زیادی نسبت به سال گذشته داشته است؛ مقرر گریده است که هزینه بلیط بر اساس نرخ سال گذشته محاسبه گردد.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دو نوع اتوبوسVIP و دو لوکس به منظور جا به جایی مسافران در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: زائرین پیاده روی اربعین حسینی چنانچه بلیط را به صورت اینترنتی خریداری کنند علاوه براینکه می توانند بلیط خود را بر اساس نرخ سال گذشته تهیه گنند از تخفیف ده درصدی نیز برخوردار خواهند شد.

,

سیدعلی‌خانی ابراز کرد: همچین شرایط محیا شده است که مسافرین بلیط خود را به صورت رفت و برگشت تهیه کنند و چنانچه افراد بلیط برگشت خود را هم اکنون خریداری کنند مشمول پانزده درصد تخفیف دیگر خواهند شد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه شرایطی محیا شده است که زائرین بلیط برگشت خود را به صورت باز خریداری کنند، اظهار کرد: به این معنی که مسافران هر روز که قصد بازگشت دارند؛ می توانند بلیط خود را تهیه نمایند.

,

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۶ هزار زائر داشه ایم که با استفاده از سیستم اتوبوسی جا به جا شده اند، تصریح کرد: پیش بینی می شود که امسال حدود بیست هزار نفر زائر اربعین داشته باشیم.

,

این مقام مسئول تأکید کرد: بیش از پانصد سرویس اتوبوس انتقال زائرین را به صورت رفت و برگشت انجام خواهند داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه