اخبار داغ

به همت صدا و سیمای فارس صورت گرفت؛

راه اندازی رادیو زیارت در شیراز

راه اندازی رادیو زیارت در شیراز
مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: همزمان با اربعین حسینی شنوندگان شیرازی از این پس می توانند این شبکه رادیویی را روی موج FM ردیف 5/99 مگاهرتز دریافت و از برنامه های آن استفاده نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، جدیدترین دستاورد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه نورانی حضرت احمدبن موسی علیه السلام و دیگر امام زادگان لازم التکریم راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
مدیرکل صدا و سیمای فارس با اعلام این خبر افزود: رادیو زیارت جدیدترین شبکه رادیویی کشور است که برای اولین بار ایستگاه تولید برنامه های آن در خارج از تهران، برنامه ریزی شده است.
,
 
,
سهرابی با اشاره به این که رادیو زیارت با محوریت صدا وسیمای خراسان رضوی و با مشارکت دو مرکز رسانه ای فارس و قم مرحله آزمایشی خود را با موفقیت سپری کرد گفت: همزمان با اربعین حسینی شنوندگان شهر مقدس شیراز از این پس می توانند این شبکه رادیویی را روی موج FM ردیف 5/99 مگاهرتز دریافت و از برنامه های آن استفاده نمایند.
,
 
,
رادیو زیارت در آینده نزدیک با حضور مدیران ارشد رسانه ملی به صورت همزمان در سه استان خراسان رضوی، فارس و قم به صورت رسمی فعالیت رسانه ای خود را آغاز می کند.
,
 
,
این شبکه جدیدالتأسیس رادیویی پس از افتتاح رسمی در سایر استانهای کشور نیز راه اندازی می شود و هم وطنان عزیز کشورمان می توانند شنونده برنامه های این رادیو باشند.
,
 
,

پرداختن به آداب و مناسک صحیح زیارت، معرفی امام زادگان جلیل القدر در ایران اسلامی، تبیین جایگاه مذهبی سه استان خراسان رضوی، فارس و قم در کشور، فرهنگ زیارت و سایر برنامه های مذهبی جذاب از تولیدات این شبکه جدید است که با مشارکت 3 مرکز فارس، قم و خراسان رضوی تولید و پخش می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه