اخبار داغ

مدال طلای فوتبال آذربایجان غربی بر گردن جوانان بوکان

مدال طلای فوتبال آذربایجان غربی بر گردن جوانان بوکان
جوانان بوکانی مدال طلای فوتبال آذربایجان غربی را کسب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، هفته هیچدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی عصر روز جمعه در شهرهای مختلف برگزار شد که در حساس ترین مسابقه تیم فوتبال کشاورز بوکان قهرمان زود هنگام این رقابت ها به مصاف پرسپولیس حاجی خوش مهاباد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

شاگردان هیوا حکمتی در تیم کشاورز که از دو هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بودند در این بازی نیز برای پیروزی پای به میدان گذاشتند تا با برد در این بازی جشن قهرمانی خود را شیرین تر برگزار کنند.

,

کشاورزی ها در نهایت به خواسته خود رسیدند تا با پیروزی یک بر صفر حریف مهابادی خود را با شکست بدرقه کنند و جام قهرمانی را در استادیوم خاتم النبیا بالای سر ببرند.

,

با این قهرمانی تیم کشاورز از ۱۸ بازی انجام گرفته در این بازی ها با ۴۷ امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد تا فصل اینده را در رقابت های دسته ۳ قوتبال کشور دنبال کند.

,

از نکات قابل تامل در قهرمانی تیم کشاورز می توان به حضور حداکثری بازیکنان و کادر فنی بومی دراین تیم اشاره کرد که این مهم نشان می دهد تکیه بر بازیکنان جوانان بوکانی می تواند تضمین کننده آینده فوتبال این شهرستان در عرصه استان و حتی کشوری باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه