اخبار داغ

نیروهای بسیج مردمی:

تلاش داعش برای نفوذ به مهم‌ترین شهر نفتی مرکز عراق ناکام ماند+ نقشه میدانی

تلاش داعش برای نفوذ به مهم‌ترین شهر نفتی مرکز عراق ناکام ماند+ نقشه میدانی
رزمندگان عراقی موفق شدند از نفوذ تروریست‌های داعش به شهر مهم و راهبردی بیجی جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صاحب نیوز؛ گروهی از نیروهای نفوذی عراقی موفق شدند تعدادی از عناصر مخفی داعش را در اطراف شهر «بیجی» واقع در شمال استان صلاح‌الدین شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «الحشد نت» وابسته به مقاومت اسلامی بسیج مردمی عراق اعلام کرد: گروهی از نیروهای نفوذی عراقی توانستند تعدادی از عناصر مخفی داعش را که قصد انجام عملیات تروریستی در شهر بیجی را داشتند در منطقه «البوجواری» واقع در حومه شهر شناسایی کنند.

,

سپس گروهی از نیروهای تیپ 31 بسیج مردمی با کمک فرماندهی عملیات صلاح‌الدین، پلیس شهر بیجی و نیروهای اطلاعات عملیات گسترده و وسیعی را در منطقه البوجواری آغاز کردند.

,

رزمندگان عراقی در این عملیات موفق شدند تعدادی از پایگاه‌ها، انبارهای سلاح و تونل‌های حفرشده مربوط به داعش را در منطقه شناسایی و منهدم کنند.

,

به گفته منابع میدانی، عملیات رزمندگان عراقی در منطقه به‌منظور کشف عناصر مخفی داعش همچنان ادامه دارد؛ نیروهای متخصص نیز در حال خنثی‌سازی تله‌های انفجاری در منطقه هستند.

,

تروریست‌های مخفی داعش موجود در منطقه در چند ماه گذشته، چند مرتبه حمله گسترده‌ای را به‌منظور ناامن کردن شهر راهبردی بیجی انجام دادند که با اقدام به‌موقع رزمندگان، تمام حمله‌ها با شکست روبرو شد.

,

شهر راهبردی بیجی در شمال استان صلاح‌الدین واقع‌شده است و به دلیل داشتن منابع نفتی و پالایشگاه، از مهم‌ترین شهرهای مرکزی کشور محسوب می‌شود؛ جاده اصلی بغداد به استان‌های شمالی و مرز ترکیه نیز از شهر بیجی می‌گذرد.

,

بخش وسیعی از مناطق شمال غربی، شمالی و مرکزی استان ازجمله اطراف شهرهای «تکریت، بیجی، بلد، سامراء و …» و همچنین اطراف دریاچه «الثرثار» آلوده به تروریست‌های داعش است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه