اخبار داغ

آسمان بوکان در تسخیر بادبادک های رنگارنگ

آسمان بوکان در تسخیر بادبادک های رنگارنگ
همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی بعد از روز جمعه ۲۷ مهرماه هیجدهیمن دوره جشنواره بادبادک ها با حضور گسترده خانوادهای بوکانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسئول هیئت ورزش های همگانی بوکان در گفتگو با اروم نیوز، عنوان کرد: هیجدهمین دوره جشنواره بادبادک ها عصر امروز با حضور گسترده کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها در ارتفاعات «کیوه رش» در کنار بوستان ساحلی شهر به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

آرش ناصری بالا بردن روحیه کودکان و نوجوانان، ایجاد زمینه های مشارکت شهروندان، پرکردن بهینه اوقات فراغت، پرورش نبوغ و خلاقیت در کودکان، آموزش مهارت های زندگی و… را از مهمترین اهداف جشنواره بادبادک ها برشمرد.

,

وی درباره شرایط انتخاب نفرات برتر این جشنواره نیز بیان کرد: ملاک برتری شرکت کنندگان در این مسابقه دوام بیشتر بادبادک در هوا، زیبایی در طراحی بادبادک و حرکات نمایشی آن در هوا بود که در پایان به نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا نیز جوایزی اهدا شد.

,

ناصری از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره را اجرای برنامه های شاد و طنز، برگزاری مسابقه و نقاشی روی صورت کودکان برشمرد و ابراز امید واری کرد این جشنواره ها به صورت گسترده در بوکان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه