اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان خلاف قوانین بین المللی است/ دستگاه دیپماسی به‌صورت آشکار پیگیر موضوع باشد

دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان خلاف قوانین بین المللی است/ دستگاه دیپماسی به‌صورت آشکار پیگیر موضوع باشد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان را بر اساس اتهامات واهی و خلاف قوانین بین المللی خواند و بر لزوم به پیگیری این موضوع تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، درخصوص دستگیری عضو سفارت ایران در وین در جریان حضور در آلمان، گفت: دستگیری این دیپلمات ایرانی در آلمان به مسائل نادرست و بدون صحت پایه بوده است و می توان آن را توطئه ای علیه ایران خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه رئیس جمهور ایران و وزیر امور خارجه از دلگرمی خاصی به کشور های اروپایی دارند، ادامه داد: کشور های اروپایی همیشه در پی عملی ساختن نقشه های شوم علیه ملت ایران بوده و درصدد براندازی جمهوری اسلامی هستند باید در مقابل اقدامات ناپسند انان ایستادگی کرد.

,

* سکوت وزارت خارجه نشان از دلگرمی آنان به کشورهای اروپایی است

, * سکوت وزارت خارجه نشان از دلگرمی آنان به کشورهای اروپایی است,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت امور خارجه باید با عملکرد جدی و محکمی در مقابل این مسئله داشته باشد، افزود: کشور های اروپایی حتی در سرمایه گذاری های خود نیز به وظیفه های مربوطه عمل نکرده اند سکوت و نظاره گر بودن وزارت خارجه ایران بی معنی است.

,

* به صورت آشکار و جدی پیگیر آزادی دیپلمات باشید

, * به صورت آشکار و جدی پیگیر آزادی دیپلمات باشید,

وی، عنوان کرد: بیان این مطلب که به صورت مخفیانه درگیر حل دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان هستیم نادرست است باید به صورت آشکارا و به جد پیگیر بود.

,

قاضی پور، تاکید کرد: دستگیری این دیپلمات در کشور های اروپایی با توجه به اینکه دیپلمات ها مصونیت قانونی دارند خلاف قوانین بین المللی بوده و باید پس از تایید جرم به ایران فرستاده می شد دستگیری دیپلمات ایرانی با اتهامات واهی اشتباه غیر قابل بخشش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه