اخبار داغ

بازرس کل استان بوشهر:

مدیران دستگاهها موظف به تشکیل شورای امر به معروف هستند

مدیران دستگاهها موظف به تشکیل شورای امر به معروف هستند
بازرس کل استان بوشهر گفت: در همه ی ادارات و دستگاهها مدیران مکلف به تشکیل شورای امر به معروف و انجام وظیفه قانونی خود در این زمینه بوده و این مهم به طور جد پیگیری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت سپاس کرمی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر در ادارات می بایست به یک فرهنگ تبدیل شود و مدیران ادارات شهرستانی نیز مکلف به تشکیل شورای امر به معروف در اداره شهرستان مربوطه می باشند که ساز و کار این قانون از طریق تشکیل جلسه و توجیه دبیران شورای دستگاههای استانی طی چند مرحله انجام گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت سپاس,

وی گفت: در صورتیکه دستگاهی اقدام به تشکیل و معرفی اعضای شورای دستگاه ننماید از طریق قانونی معاونت دولت به مردم ستاد امر به معروف استان پیگیری خواهد کرد.

,

 معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تأکید بر نقش آسیب شناسی منکر در هر دستگاه عنوان داشت:  تقویت معروفات در هر اداره و آسیب شناسی منکرات به جد از اهم موارد درخواستی و تعیین شده در قانون است.

,

وی گفت:این کار در ادارات با جدیت دنبال می شود و جلسات مکرری به خصوص در دستگاههایی مانند شهرداری ها که دارای ارباب رجوع قابل توجهی هستند مورد انتظار بوده و از طریق نظارت و بازرسی این مهم به طور جد پیگیری می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه