اخبار داغ

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان:

۱۷ تیم اورژانس پیش بیمارستانی در مرزهای عتبات حضور خواهند داشت/ تمامی پایگاه های بهداشت در آماده باش کامل هستند

۱۷ تیم اورژانس پیش بیمارستانی در مرزهای عتبات حضور خواهند داشت/ تمامی پایگاه های بهداشت در آماده باش کامل هستند
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۱۷ تیم سهیمه استان اصفهان بوده که تا به حال هفت تیم از ۱۷ تیم به مرز مشترک کرمانشاه و ایلام اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار  صاحب نیوز در ارتباط با آمادگی نیروها و تجهیزات اورژانس استان اصفهان برای بدرقه زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: امروز اولین تیم نیروهای اورژانسی و پیش بیمارستانی در قالب هفت تیم دو نفره به مرز مشترک بین کرمانشاه و ایلام اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: این هفت تیم از 17 تیم سهیمه استان اصفهان بوده که در صورت نیاز ده تیم دیگر نیز در محل استقرار خواهند یافت که منتظر ابلاغ وزارتخانه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هستیم.

,

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان عنوان کرد: فردا نیز 20 نفر از نیروهای متخصص درمانی شامل پرستار، ماما، جراح، ارتوپد، طب اورژانس و پزشک عمومی به ایلام، اهواز و آبادان اعزام می شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: کل مراکز بهداشت و درمان و پایگاه های بهداشت در سراسر استان در آماده باش کامل به سر می برند تا زائران حسینی اصفهان و زائران دیگر استان ها که مسیر استان ما را برای عزیمت به کربلا انتخاب کرده اند با آرامش خاطر سفر خود را پشت سر بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه