اخبار داغ

نائب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد:

ظرفیت موکب‌های یزد برای اسکان روزانه۲۴‌هزار زائر / ارائه خدمات تخصصی پزشکی

ظرفیت موکب‌های یزد برای اسکان روزانه۲۴‌هزار زائر / ارائه خدمات تخصصی پزشکی
نائب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد گفت: موکب‌های استان یزد ظرفیت اسکان روزانه 24 هزار زائر را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نائب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا از برپایی 33 موکب پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و گفت: روزانه 24 هزار نفر در موکب های استان یزد در ایام اربعین اسکان و پذیرایی خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

کاظم مشهدی بافان اذعان داشت: 27 موکب در شهر کربلا، 1 موکب در نجف، 2 موکب در کاظمین، 2 موکب در مسیر نجف به کربلا و 1 موکب در مرز چذابه وظیفه خدمت رسانی به زائران حسینی را برعهده دارند.

,

وی با بیان اینکه فعالیت این موکب ها از 10 صفر آغاز و تا 25 ماه صفر ادامه دارد، تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده روزانه 15 هزار نفر در کربلا، 5 هزار نفر در مرز چذابه، 3 هزار نفر در کاظمین و هزار نفر در نجف توسط موکب ها اسکان و پذیرایی می شوند.

,

وی همچنین از اعزام تیم تخصصی پزشکی و پرستاری به کربلای معلی خبر داد و تصریح کرد: 4 موکب استان یزد در ایام ابعین به صورت تخصصی به ارائه خدمات در دو بخش طب سنتی ایرانی و پزشکی فعالیت دارند.

,

مشهدی بافان باتشکر از حمایت ها و تلاش های کامیونداران، اذعان داشت: اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی موکب ها از یک ماه گذشته تهیه و به همت کامیونداران خیر یزدی به کربلا ارسال شده که تاکنون 80 کامیون و تریلی علی رغم مشکلات فراوان، وسایل را به کشور عراق منتقل کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه