اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد؛

فعالیت ۲موکب اوقاف در عراق/ روزانه ۲۴هزار پرس غذای گرم توزیع می‌شود

فعالیت ۲موکب اوقاف در عراق/ روزانه ۲۴هزار پرس غذای گرم توزیع می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: 2 موکب سیدالشهدا و امامزاده بی بی خاتون اوقاف قزوین در عراق فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در گفت‌وگوی اختصاصی با شاخص، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ایام اربعین حسینی ۲ موکب را در شهر نجف و شهر کربلا برپا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: موکب شهر نجف به نام سیدالشهداء و موکب شهر کربلا به نام امامزاده بی بی زبیده خاتون نامگذاری شده است.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه گفت: موکب سیدالشهداء در شهر نجف خدمات پزشکی و پذیرایی به زائرین ارائه خواهد کرد.

,

مجیدی ابراز کرد: در موکب شهر نجف ۱۲ روز خدمات خواهیم داشت که روزانه ۱۲هزار پرس غذای گرم در بین زائرین اربعین توزیع می‌شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: زائرین اربعین در این ۱۲ روز از خدمات پزشکان متخصص و فوق تخصص موکب سیدالشهدای شهر نجف که به صورت حرکت مردمی و جهادی حضور پیدا می‌کنند، بهره‌مند خواهند شد.

,

, , ,

اسکان روزانه بیش از ۲۵۰۰نفر در موکب امامزاده بی بی زبیده خاتون قزوین

, اسکان روزانه بیش از ۲۵۰۰نفر در موکب امامزاده بی بی زبیده خاتون قزوین,

وی یادآور شد: در موکب شهر کربلا خدمات پذیرایی از زائرین و اسکان خواهران و برادران را به صورت شبانه روزی خواهیم داشت که روزانه ۲۵۰۰تا۳۰۰۰نفر را اسکان خواهیم داد.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: موکب امامزاده بی بی زبیده خاتون هم به مدت ۱۲ روز در کربلا ارائه خدمت خواهد کرد که روزانه در این موکب هم ۱۲هزار پرس غذای گرم توزیع می‌شود.

,

این مسئول بیان کرد: اقلام موکب سیدالشهدای نجف از قبیل وسایل سرمایشی و پذیرایی هفته گذشته در قالب ۱۴ کامیون ارسال شد.

,

مجیدی عنوان کرد: حدود ۶۰ خادم در موکب سیدالشهداء و ۷۰ خادم در موکب امامزاده بی بی زبیده خاتون قزوین خدمت خواهند کرد که هفته گذشته به عراق اعزام شدند.

,

وی افزود: هزینه‌های موکب سیدالشهداء از محل اجرای نیات واقفین و موکب امامزاده بی بی زبیده خاتون هم از محل کمک‌های خیرین و متولیان بقعه متبرکه تامین شده است.

,

وی در پایان با اشاره به عظمت پیاده روی اربعین گفت: پیاده روی اربعین یک تجمع مردمی است که بدون دعوت نهادها و ارگان‌ها صورت می‌گیرد و درواقع یک تفکر به نام تفکر شیعه و یک قیام به نام قیام سیدالشهدا عامل اصلی این تجمع عظیم است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه