اخبار داغ

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم خبر داد:

ثبت‌نام ۶۰ هزار نفر برای دریافت ویزای اربعین در قم

ثبت‌نام ۶۰ هزار نفر برای دریافت ویزای اربعین در قم
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم بابیان این‌که دنبال تسریع صدور ویزای اربعین هستیم، گفت: تاکنون 60 هزار نفر برای دریافت ویزای اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که از تعداد 48 هزار نفر ویزای خود را دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس عالی پور در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تمامی زائرانی که از شهر مقدس قم عبور می‌کنند به‌خصوص زائران خارجی خدمت‌رسانی خواهیم کرد.
وی بابیان این‌که 12 کمیته در ستاد اربعین استانداری حضور دارند، ادامه داد: در نقطه صفر مرزی 5 موکب داریم که با تمامی امکانات به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.
عالی پور ابراز داشت: رسانه‌ها به‌خصوص صداوسیما باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که اربعین یک حرکت فرهنگی است و باید تمامی ابعاد این حرکت میلیونی به تصویر کشیده شود.
وی ادامه داد: امسال در کنار تمامی موارد آموزش خدمه‌ها و سرپرستان موکب‌ها ازجمله اقدامات ما بوده است که برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران انجام شد.
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم بیان داشت: تاکنون 60 هزار نفر برای اخذ ویزای عراق در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و 48 هزار نفر ویزای خود را دریافت کرده‌اند.
وی به ظرفیت بالای قم اشاره کرد و گفت: بر اساس آماری که گرفته‌شده قم با 60 موکب دارای بیشترین موکب در عراق است که نشان از ولایتمداری و دین‌داری مردم دارد.

عالی پور ادامه داد: کسانی که از سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند 100 هزار دینار ارز در خاک عراق دریافت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه