اخبار داغ

باخت امید اهرم برابر کارگر بنه گز

باخت امید اهرم برابر کارگر بنه گز
لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر وارد هفته هشتم شد و در اهرم کارگر بنه‌گز و امید اهرم به دیدار هم رفتند که با برتری کارگر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر وارد هفته هشتم شد، اهرم کارگر بنه‌گز و امید اهرم به دیدار هم رفتند. کارگر در این بازی پیروز شد تا به صدرنشینی خود ادامه بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این دیدار با نتیجه ۱ بر صفر به پایان رسید. در برازجان وضعیت پیروزی هم‌چنان وخیم است. این تیم که میزبان سیراف کنگان بود و ۲ بر صفر مغلوب شد. در گناوه امید با ضربات آزاد مستقیم سیدامیرحسین موسوی جشن پیروزی گرفت. نماینده گناوه ۲ بر صفر فجر صبا بوشهر را شکست داد و توحید آبدان هم در آبدان  ۲ بر صفر مغلوب مجتمع گاز پارس جنوبی شد.

,

سراف در غیاب چند بازیکن و در حضور مربی جدید خود اولین پیروزی را به دست آورد. این تیم که مهمان پیروزی برازجان بود ۲ بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی حسین آهوخوش روی نیمکت سیراف نشست و با پیروزی آغاز کرد. در این دیدار علی سفری نقش تعیین کننده‌ای در حرکات سیراف داشت و عامل مهم در پیروزی این تیم بود. سیراف ابتدا با ضربه علی‌رضا طاهرپور به گل رسید و سپس هم‌کاری طاهرپور و سفری مهمان را به گل دوم رساند. این گل را علی سفری به ثمر رساند.

,

, ,

محمد اندروم در پایان این بازی از میزبان به دلیل نبود خوابگاه گلایه کرد. اندروم گفت: از ساعت ۱۰ تا زمان بازی در برازجان سرگردان بودیم

,

کارگر بنه‌گز به صدرنشینی خود ادامه داد. نماینده روستای بنه‌گز امید را اهرم و در آخرین دقیقه مغلوب کرد تا هم‌چنان در صدر باقی بماند. در این بازی امید خوب شروع کرد و فرصت گلزنی هم داشت اما حسین کردوانی در خط دفاعی کارگر نگذاشت این تیم موفق به گلزنی شود. با طی شدن دقایق اولیه، کارگر بر زمین مسلط شد ولی در نیمه نخست توپ از خط دروازه دو تیم نگذشت. در نیمه دوم برتری با کارگر بود. این تیم که دارای بهترین خط دفاعی‌ست بیشتر وقت خود را در نیمه دوم برای رسیدن به گل گذاشت و بالاخره به گل هم رسید. حرکت بدون توپ هادی علوی باعث شد تا امیر بازدار در موقعیت مناسب قرار بگیرد و این بازیکن هم قدر این موقعیت را دانست تا تنها گل بازی به ثمر برسد.

,

عالی‌پور از اتلاف وقت بازیکنان امید گلایه داشت و گفت: وقتی تا این اندازه اتلاف وقت کنیم نباید منتظر فوتبال خوب باشیم. حریف بیشتر به دنبال وقت‌کشی بود تا فوتبال. چند تماشاگر این تیم هم هر از گاهی فضای ورزشگاه را متشنج می‌کردند.

,

در دیدار امید گناوه و فجر صبا بوشهر شاگردان تفضلی در نیمه نخست تمام روزنه‌ها را بر روی خط حمله امید بستند. آرایش خوب خط دفاعی فجر نگذاشت سیدامیرحسین موسوی و محمدامین حسینی بر روی دروازه ایجاد خطر کنند. در نیمه دوم با آغاز بازی در اولین دقیقه موسوی از روی یک ضربه آزاد مستقیم دروازه فجر را باز کرد. با این گل خط دفاعی منظم فجر برای جبران با ریسک بالاتری بازی کرد. در ادامه امید به یک ضربه آزاد مستقیم دست یافت و اینبار هم موسوی موفق به گلزنی شد. در ادامه امید به یک ضربه پنالتی هم دست یافت اما اینبار سنگربان فجر موفق‌تر از موسوی عمل کرد. در این بازی سیدامیرحسین موسوی و محمدامین حسینی وقتی از کمند خط دفاعی حریف رها شدند وضعیت بازی هم تغییر کرد. فرشاد سه‌کناری هم در خط میانی امید تاثیرگذار بود.

,

توحید آبدان در غیاب سه بازیکن کلیدی خود ۲ بر صفر مقهور مجتمع گاز پارس جنوبی شد. در این بازی بیشترین صدمه را توحید از درون دروازه خورد. در این دیدار شاگردان مبارک صیداوی با گل‌های رضا منفرد و مجید حیدری به پیروزی رسیدند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه