اخبار داغ

شکارچیان غیرمجاز ۶ شهر مازندران در دام ماموران محیط زیست

شکارچیان غیرمجاز ۶ شهر مازندران در دام ماموران محیط زیست
ماموران یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت وکنترل در شهرهای نور، آمل، بابل، سوادکوه، ساری و کیاسر ۲۵ متخلف شکار و صید را دستگیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان سوادکوه در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی ۱۲ نفر متخلف شکار و صید را به همراه ۱۲ قبضه سلاح شکاری، یک سر خرگوش، ۸ قطعه کبک و ۲ راس گراز دستگیر کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست در حین گشت و کنترل از شکارچیان غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در پی گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط ۴ قبضه اسلحه شکاری (یک قبضه دولول قاچاق) از ۵ متخلف شکار شدند و در ادامه ماموریت اقدام به جمع آوری ۱۰ رشته دام هوایی کردند که ۳ قطعه پرنده آبچلیک، یک بال جغد، یک قطعه پرنده خوتکا و یک قطعه حواصیل اسیر شده در دام هوایی تلف شد.

در ساری مأموران یگان حفاظت محیط زیست (سرمحیط‌بانی محمدآباد) درحین گشت وکنترل از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور (محیط بانی رزن) در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی ازیک صیاد غیرمجاز یک دستگاه لنسر و ۸ قطعه ماهی خال قرمز کشف وضبط و دو رشته دام ماهیگیری غیرمجاز در رودخانه رزن راجمع آوری کردند.

در کیاسر ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع شکارچیان غیرمجاز را به همراه دوقبضه سلاح ولاشه یک طاقه قرقاول دستگیر کردند.

لازم به ذکر است هر ۲۵ متخلف باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه