اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ارائه اطلاعات مالی به دشمنان نتیجه‌ای جز تشدید تحریم‌ها ندارد

ارائه اطلاعات مالی به دشمنان نتیجه‌ای جز تشدید تحریم‌ها ندارد
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سند FATF گفت: در اختیار قرار دادن اطلاعات اقتصادی کشور به سازمان‌هایی همچون FATF موجب کمک اطلاعاتی به دشمنان آمریکایی - صهیونیستی برای تشدید فشار ها و وضع تحریم های جدید خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت الاسلام بهمنی شب گذشته در نشست "نه به بن بست FATF"  به بیان سابقه تاریخی کشورهای غربی در عهدشکنی و خلف‌وعده اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهای غربی و به خصوص آمریکا در سالیان گذشته نشان داده اند که به هیچ وجه نمی توان روی حرفشان حساب کرد، آنها همواره بدنبال ضربه زدن به کشور ما بوده اند، مقاومت در برابر جریان استکبار قطعا برای کشور هزینه های زیادی بدنبال خواهد داشت اما مطمئن باشید که هزینه تسلیم شدن بسیار بیشتر و خطرناک تر خواهد بود.


وی افزود: بدترین نتیجه پذیرش چنین قراردادهای استعماری، ارسال بی جیره و مواجب اطلاعات حساس اقتصادی، نظامی کشور توسط بانک های داخلی به سازمان های اطلاعاتی مالی غرب است. شفاف شدن اطلاعات اقتصادی کشور موجب کمک اطلاعاتی به دشمنان آمریکایی - صهیونیستی برای تشدید فشار ها و وضع تحریم های جدید خواهد بود.


استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: آیا ارائه گزارش از تراکنش های مالی کشور به این گروه که خواستار رصد دقیق روابط تجاری ایرانیان و دریافت اطلاعاتی همچون شغل و حجم دارایی افراد هستند، به استقلال کشور و آزادی مردم ضربه نمی زند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,


وی در ادامه به بخشی از سخنان امام خمینی اشاره کرد و ادامه داد: ما امروز به جایی رسیده ایم که حاضر به پذیرش خواسته های ظالمانه آمریکا شده ایم، امام خمینی (ره) می فرمود: «باید چنگ و دندان ابرقدرتها و خصوصاً امریکا را شکست، که ان شاء الله خداوند قدرت شکستن چهارچوب سیاستهای حاکم و ظالم جهانخواران، و نیز جسارت ایجاد داربستهایی بر محور کرامت انسانی را به همه مسلمین عطا فرماید؛ و همه را از افول ذلت به صعود عزت و شوکت همراهی نماید»، اما الان به چه وضعی گرفتار شده ایم؟ جریان استکبار در طول تاریخ هدفش تحقیر و سواستفاده از ملت ما بوده است، چرا ما باید در زمینی بازی کنیم که آنها برایمان ساخته اند؟

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه