اخبار داغ

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد

۱۸۰ ویزای جعلی در مرز مهران جلب شد

۱۸۰ ویزای جعلی در مرز مهران جلب شد
رئیس سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه شب گذشته ۱۸۰ ویزای جعلی در مرز مهران جلب شده است، تاکید کرد: زوار مدارک خود را به دفاتر رسمی حج و زیارت ارائه دهند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید محمدی با اشاره به ثبت نام بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری ثبت نام کننده در سامانه سماح افزود: علی رغم اینکه تاکید کردیم همه دفتر زیارتی فعال هستند، دیروز ۶۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: معمولا مردم تصور دارند جمعه‌ها دفاتر فعال نیستند؛ اما دفاتر ما فعال بودند؛ خاصه دفاتر شرکت‌های مرکزی استان‌ها که کار جمع آوری گذرنامه‌ها را بر عهده دارند.
,
 
,
محمدی با بیان اینکه گزارشی از فعالیت شبانه روزی تهیه شده است، ادامه داد: یکی دو مشکل هنوز وجود دارد؛ نه در فرایند کاری ما! بلکه در نوع مراجعه مردم و زوار اول باید به دفاتر زیارتی مراجعه کنند که تابلو دارند و مشخص است و اسامی شان روی سایت قرار دارد.
,
 
,
رئیس سازمان حج و زیارت افزود: گاه زوار به دفاتر غیر مراجعه می‌کنند و این دفاتر نیز گذرنامه را دریافت می‌کنند و تا زمانیکه بدست دفاتر زیارتی می‌رسد، زمان می‌برد و موارد متعددی به ما اعلام کردند که ۵ روز گذرنامه شان را به دفاتر حج و زیارت داده و مشکلاتی ایجاد شده است.
,
 
,
محمدی اضافه کرد: برخی مردم تصور می‌کنند اینکه یک دفتر نزدیک سفارت است، مزیت است و کار سرعت می‌گیرد، در صورتیکه دوری و نزدیکی دفاتر به محل سفارت یا کنسولگری هیچ تاثیری ندارد!
,
 
,
وی با بیان اینکه این دفاتر غیر مجاز هزینه‌ای چند برابری از مردم می‌گیرند و این در حق زوار اجحاف است، خاطرنشان کرد: همچنان گزارشاتی از جعل ویزا می‌رسد؛ گاه مردم تصور می‌کند اعلام قیمت‌های کمتر بهتر است، ولی شب گذشته ۱۸۰ ویزای جعلی در مرز مهران از زوار گرفته شد و این بندگان خدا از رفتن به عتبات محروم می‌شوند.
,
 
,
محمدی خاطرنشان ساخت: تمام کسانیکه تا شب گذشته مدارک خود را ارائه داده اند، ویزای خود را اخذ کرده اند و پرداخت الکترونیکی هزینه به منظور جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای است.
,
 
,
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین در رابطه با ارز همراه زائر اظهار کرد: بانک ملی اطلاعیه داده است که از طریق سامانه خود پرداخت این وجه را اعلام کرده است، اما اینکه از چه زمانی شروع به کار کند، بانک مرکزی اعلام می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه