اخبار داغ

صعود سراسری ۲۴۶ کوهنورد به قله قارون دورود

صعود سراسری ۲۴۶ کوهنورد به قله قارون دورود
روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان دورود از صعود سراسری 246 کوهنورد استان لرستان به قله قارون این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین ارکیان در گفت‌وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: شهرستان دورود به دلیل قرارگیری در میان کوهستان ها و قلل مرتفع  زاگرس یکی از شهرستان های قهرمان پرور در رشته های  مرتبط  با کوهنوردی و صعود های ورزشی می باشد که روز جمعه 27 مهرماه برنامه صعود سراسری استانی به قله قارون درشهرستان دورود آغاز شد ، تا قدردان زحمات 3 نفر از اساتید کوهنورد حسین ساکی ، رضا اسدی و رضا جودکی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

  وی با بیان اینکه باید قدردان اساتید کوهنورد شهرستان دورود و استان لرستان باشیم که تجربه و علم خود را در اختیار جوانان قرار می دهند ، افزود: آینده کوهنوردی استان لرستان باید مبتنی بر علم و تجربه باشد که نیروی جوانی جوان تر ها و تجربه پیشکسوتان در کنار هم می تواند استان لرستان را توسعه دهد.

,

 

,

  روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان دورود عنوان کرد: در این رویداد ورزشی که یک روز به طول می‌انجامد ،246نفرکوهنورد استان لرستان  به قله  قارون که از کوه‌های جنوب شهرستان دورود می‌باشد و قله این کوه به ارتفاع 2552 متر است، صعود کردند.

,

 

,

  وی بیان کرد: به منظور قدردانی و تجلیل از مقام اساتید پیشکسوت و زحمتکشان عرصه کوهنوردی مراسمی به مناسبت تجلیل از این عزیزان برگزار شد و در این مراسم از زحمات اساتید پیشکسوت حسین ساکی، رضا اسدی و حسین جودکی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.  

,

 

,

ارکیان تصریح کرد: روز جمعه مراسم  افتتاحیه صعود در محل تالار ایران زمین شهرستان دورود آغاز شد و سپس کوهنوردان استان لرستان به سوی قله قارون حرکت کردند.

,

 

,

وی گفت: صعود سراسری به قله قارون روز جمعه به پایان رسید و کوهنوردان در حرکتی فرهنگی پس از بازگشت و استراحت به جمع آوری زباله ها و پاک سازی کوه قارون  اقدام کردند و حجم قابل توجهی زباله  به پایین کوه قارون شهرستان دورود انتقال داده شد. 

,

 

,

 روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان دورود گفت: روابط عمومی هیئت کوهنوردی شهرستان دورود وظیفه خود می داند تا شایسته ترین تقدیر ها را از  تمامی ورزشکاران و کوهنوردان حاضر در این برنامه و تمامی ارگان ها و نهاد های خصوصی  و دولتی که با حمایت های خود ما را در اجرای این برنامه یاری کردند داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه