اخبار داغ

به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی صورت گرفت؛

نمایشگاه خوشنویسی «نی تا قلم» آثار محمود بهزاد در خلیل‌آباد افتتاح شد

نمایشگاه خوشنویسی «نی تا قلم» آثار محمود بهزاد در خلیل‌آباد افتتاح شد
هم‌زمان با هفته خوشنویسی، نمایشگاه خوشنویسی «نی تا قلم» از آثار محمود بهزاد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ظهر امروز شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی، نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «نی تا قلم» با آثاری از محمود بهزاد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و هنرمندان خوشنویس شهرستان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

در این نمایشگاه بیش از 15 قطعه اثر خوشنویسی محمود بهزاد در سبک نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، ثلث، نسخ و چلیپا به نمایش گذاشته‌شده است.

,

 نی تا قلم از 28 مهرماه الی 3 آبان ماه برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر می‌باشد.

,

 

,

متأسفانه هنر نسبت به بسیاری از فعالیت‌های دیگر مغفول واقع‌شده است

, متأسفانه هنر نسبت به بسیاری از فعالیت‌های دیگر مغفول واقع‌شده است,

مجتبی شاکری در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: تنوع و برنامه‌ریزی و ابتکارات نیز مقدمه‌ای برای برگزاری برنامه‌های باشکوه‌تر فرهنگی در سطح شهرستان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و بسط و گسترش توسعه فعالیت‌هایی ارزشمند و بومی منطقه خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه حضور هنرمندان در عرصه، یکی از عواملی تأثیرگذار برای توسعه و ترویج فرهنگ است، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنر نسبت به بسیاری از فعالیت‌های دیگر مغفول واقع‌شده است.

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ابتدایی‌ترین نیاز هنرمندی که در این راستا گام بر می‌دارد عشق در مجموعه هنری است، تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند از ظرفیت آموزش‌وپرورش و اداره کتابخانه‌های عمومی برای ارتقاء فرهنگ در حوزه‌های مختلف استفاده کند.

,

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید خلاق، مبتکر و نو آور در راستای ایجاد اشتغال و هنرمند باشند، اذعان کرد: امیدواریم جامعه هنری متعهدی در آینده داشته باشیم که بتوانند تأثیرگذار باشند.

,

شاکری در پایان عنوان کرد: زبان هنر یک زبان بسیار با نفوذی است که می‌تواند در بسیاری از عرصه ها تأثیر مثبتی داشته باشد و در تغییر نگرش ها و روش ها یا اصلاح آن‌ها مثمرثمر باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه