اخبار داغ

یادداشت؛

به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام های ۲ و ۳ و ... در غفلت نیروهای انقلابی!/ مادر همه برجام ها را بشناسید

به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام های ۲ و ۳ و ... در غفلت نیروهای انقلابی!/ مادر همه برجام ها را بشناسید
بعد از تفاهم نامه برجام که دولت با گذر از خط قرمزها این پیمان نامه را بست و مدعی بود با آن تمامی تحریم های اعمال شده بر ایران بصورت یکجا برداشته می شود و اینگونه نشد، زمزمه هایی از برجام های ۲ و ۳ و ... به گوش می خورد. برجام هایی مانند برجام موشکی ، برجام رفتارهای منطقه ای ایران و ... .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، در غفلت نیروهای انقلابی، طرفداران رابطه با غرب که امروزه در پستهای کلیدی کشور نشسته اند ، در تلاشند با تغییر نام و در یک بسته پیشنهادی به ظاهر مفید، تمامی برجام هایی که زمزمه آنها بود و دولت آنها را انکار می کرد، بصورت یکجا به نتیجه برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر آزاد,

برای خیلی از خوانندگان این یادداشت سوال شده است که آن بسته پیشنهادی چه بوده و چگونه تمامی برجام های دیگر را در بر می گیرد.

,

در جواب باید گفت ، این بسته پیشنهادی fatf است که با تصویب آن، ایران متعهد می شود بطور داوطلبانه در کارگروه مبارزه با تروریست با غرب و بخصوص آمریکا همکاری داشته باشد. بعد از عقد این تفاهم نامه، در صورت عدم تمایل ایران به همکاری، قطعنامه های سازمان ملل علیه ایران یکی پس از دیگری تصویب خواهد شد و جامعه جهانی نسبت به ایران بدبین می گردد و تمام تلاش ۴۰ ساله انقلاب بر باد خواهد رفت.

,

در بررسی این موضوع که fatf چه ربطی به موشک، حضور منطقه ای و ... دارد باید گفت، همانگونه که آمریکا بارها اعلام کرده است، از دید آمریکایی ها سپاه قدس و سپاه پاسداران در زمره گروهای تروریستی قرار دارند و تمامی بانکهایی که با این نهادها همکاری دارند را تحریم کرده است. به تازگی هم شاهد آن بودیم که آمریکا بسیج را به گروه های تروریستی مد نظر خود افزود.

,

حال در یک تحلیل ساده می شود دریافت که اگر این کارگروه (fatf) به سرکردگی آمریکا، درخواست انحلال سپاه پاسداران با عنوان یک گروه تروریستی را داشته باشد، ایران بر طبق قراردادی که امضاء کرده است باید سپاه را منحل کند و انحلال سپاه یعنی پایان قدرت موشکی ، پایان حضور موثر در مسائل منطقه ای و .... .

,

همچنین اگر این کارگروه مدعی شود که فلان محقق علمی شما با گروهک های تروریست همکاری می کند و باید آن را تحویل دهید، ایران موظف به تحویل وی می باشد و این یعنی برجام علمی نیز انجام شده است و هرگاه محققان ایرانی بخواهند در زمینه ای علمی پیشرفت کنند، آمریکایی ها با ادعای واهی می توانند محققان ما را به عنوان تروریست دستگیر کنند.

,

در دیگر موضوعات مهم کشور نیز قضیه بر همین منوال است. آری اینگونه است که fatf مادر تمام برجام‌هاست و به تنهایی می تواند جلوی پیشرفتها و توان نظامی، امنیتی، اقتصادی و علمی ما را بگیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه