اخبار داغ

نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر به شورای نگهبان ؛

برخی با تصویب FATF ننگی دیگر بر پیشانی لیبرالی خود خواهند گذاشت

برخی با تصویب FATF ننگی دیگر بر پیشانی لیبرالی خود خواهند گذاشت
سوال اینجاست که چرا با وجود تجربه برجام دوباره به مردم القا می شود که برای رفع مشکلات اقتصادی باید fatf و cft و دیگر کنوانسیون های پخت و پز شده توسط استکبار، تصویب شود ؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر طی نامه ای به شورای نگهبان در مورد مشکلات پیوستن به FATF چنین نوشته است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسمه تعالی

,

از شورای محترم نگهبان می خواهم و توصیه می کنم، چه در نسل حاضر و چه در نسلهای آینده که با کمال دقت و قدرت، وظایف اسلامی و ملی خود را ایفا و تحت تأثیر هیچ قدرتی واقع نشوند.            امام خمینی (ره)

, .,

شورای محترم نگهبان قانون اساسی

,

سلام علیکم

,

جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحت شدیدترین تحریم ها بوده و هست . استکبار هر بار با حربه سعی بر ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی و اضمحلال آن داشته است. روزی با تهاجم نظامی ، روزی دیگر با تهاجم فرهنگی روز دیگر با جنگ اقتصادی ولی با این وجود انقلاب اسلامی با درایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العلی) در قله ایستاده است و به پیش می رود.

,

حال که تحریم های اقتصادی، یک به یک در حال فروپاشی است، بار دیگر استکبار جهانی با همان خوی استعمارگری خود راهی دیگر در پیش گرفته است و آن چیزی نیست جز هوشمند سازی تحریم ها. متاسفانه با رویکردی که دشمن در قبال ایران اسلامی گرفته است خودتحریمی با تصویت fatf  و cft در درون کشور با وجود آن که  تعامل با غرب نمی‌تواند هرگز منافع ملی ما را تامین کرده و در چند دهه اخیر با توجه به تمایل برخی سیاستمداران و روشنفکرانی ایرانی برای افزایش روابط با غرب، همواره شکست؛ نتیجه تعاملات و اعتماد‌ها بوده است، آنهم بواسطه کسانی که دل در گرو به غرب دارند و ننگی دیگر را بر پیشانی لیبرالی خود خواهند گذاشت.

, fatf , cft,

سوال اینجاست که چرا با وجود تجربه برجام دوباره به مردم القا می شود که برای رفع مشکلات اقتصادی باید fatf  و  cft  و دیگر کنوانسیون های پخت و پز شده توسط استکبار، تصویب شود ؟ مگر در تصویب۲۰ دقیقه ای برجام همین لیبرال مسلکان غرب دوست بیان نکردند و به جامعه القا ننمودند که با امضای برجام تحریم ها برداشته می شود ،مشکلات اقتصادی حل می شود ، رونق اقتصادی ایجاد می شود و حتی آب خوردن مردم را به برجام و ارتباط با غرب گره زدند. ولی امروز بعد از گذشت۳ سال از برجام و خروج آمریکا از این توافق، نه تنها تحریمی برداشته نشده بلکه وضعیت اقتصادی به جایی رسیده که هیچ ثبات قیمت در بازار وجود ندارد . این بار وضعیت بسیار وخیم تر است چرا که در قضیه برجام دولتمردان بهمراه امضای یادگاری جان کری، تضمین داده بودند ولی اینبار دیگر نه از قول دولتمردان خبری هست و نه از امضای کری. این موضوع زمانی جالب تر می شود که رئیس کارگروه fatf  طی همین چند روز گذشته بیان داشته است که تضمینی مبنی بر خروج نام ایران از لیست سیاه نمی باشد. با این وجود چه اصراری بر پیوستن به اینگونه کنوانسیون ها وجود دارد؟

, fatf,  cft , fatf ,

 در اینجا فقط گوشه ای از خیل عظیم مشکلاتی که با تصویب این کنوانسیون ها بر کشور تحمیل خواهد شد اشاره خواهیم کرد:

,

۱-در این کنوانسیون ها گروه های مقاومت و آزادی بخش اسلامی مانند حزب الله لبنان را مصداق تروریست می داند و کمک به این گروه را مصداق قاچاق و پولشویی،در صورتی که گروه های تروریستی منافقین، الاهوازیه که حادثه تروریستی اخیر در اهواز را بوجود آوردند و باعث شهادت هموطنانمان شدند را نه تنها تروریست نمی دانند بلکه توسط اعضای fatf به آنها کمک می شود  که این امنیت و آزادی مردم ما را به شدت تهدید می کند.

, fatf,

۲-با پیوستن به fatf و cft  دسترسی به اطلاعات اقتصادی ایران برای دشمنان خیلی راحت تر از گذشته می شود در نتیجه دور زدن تحریم های آمریکا سخت تر شده همچنین مصداق قاچاق و پولشویی از طرف fatf شناخته شده و کسانی که از جمله نهادها و شرکت هایی که ای کار را انجام دهند برای مجازات تحویل نهادهای بین المللی می شوند و باعث مسدود شدن دسترسی های ارزی ایران در خارج از کشور می شود لذا با توجه به شرایط بوجود آمده و خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران پیوستن ایران بهfatf نه تنها مشکلات اقتصادی را حل نمی کند بلکه شرایط را برای مردم از لحاظ اقتصادی نیز سخت تر خواهد شد

, fatf, cft , fatf, fatf,

۳-رئیسfatf هم اکنون دستیار وزیر خزانه داری آمریکاست. وزارت خزانه داری آمریکا اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران است. وی اخیراً در جلسه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفته: برای مقابله با ایران همکاری نزدیکی با عربستان سعودی و اسرائیل به عنوان اعضای ناظر fatf داریم. حال با توجه به دشمنی های عربستان و اسرائیل با ملت ایران و همچنین صحبت های مقامات آمریکا مبنی بر تغییر رژیم ایران و نقشی که این سه کشور به عنوان اعضای fatf دارند آیا گشایشی اقتصادی رخ خواهد داد ؟

, fatf, fatf, fatf,

لذا ما دانشجویان انقلابی حل مشکلات اقتصادی را در گرو عمل مسئولین اعم از قوه مجریه،مقننه و قضائیه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ، تکیه به توان داخلی ، حمایت از تولیدکنندگان و کالای ایرانی ، مبارزه جدی با مفاسد و مفسدین اقتصادی، مبارزه جدی با قاچاق و احتکار و نظارت جدی و دقیق بر بازار ، اصلاح نظام بانکی و هدایت نقدینگی به سمت تولید دانسته و در پایان ضمن مخالفت خود از پیوستن به fatf بخصوص قلب و مغز آن یعنی cft   از شورای محترم نگهبان قانون اساسی-که تجسم فعلیت یافتن روح اسلام در قوانین جاری به مثابه دژ مستحکم در برابر سلطه ی کفار درتاریخ چهل ساله انقلاب بوده است- خواستار آنیم تا همانگونه که از وزیران و برخی از اعضای دولت دعوت نموده اید از منتقدان و کارشناسان دلسوزان نیز دعوت نموده و با دقت تمام و کارشناسی و به پیروی از اصل قرآنی نفی سبیل و اصل 43 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصول ثابت استکبارستیزی امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) ، راه را بر تکرار تجربه ی تلخ برجامی دیگر ببندید.

, fatf, cft ,

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه