اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین:

۳ طرح آبرسانی در محمدیه و مهرگان کلنگ‌زنی شد

۳ طرح آبرسانی در محمدیه و مهرگان کلنگ‌زنی شد
مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین گفت: سه طرح آبرسانی در مراسمی با حضور استاندار قزوین در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان مورد بهره برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ اظهار کرد: ظهر امروز(شنبه) با حضور "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین سه طرح آبرسانی در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان مورد بهره برداری قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: یکی از این طرح‌ها بهره برداری از پنج حلقه چاه آب شرب و خطوط انتقال آب در جنوب شهر بیدستان بود که با ظرفیت مجموع آب‌دهی 190 لیتر در ثانیه با مجموع هزینه 40میلیارد ریال افتتاح شد. 
,
,
 
,
, ,

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین اذعان کرد: امروز با حضور استاندار قزوین از سه هزار و 500 متر اصلاح خط اصلی انتقال آب مهرگان با 32 میلیارد ریال اعتبار با هدف افزایش توان ظرفیت آب رسانی و رفع نواقص موجود در این شهرک به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: ساختمان اداری آب و فاضلاب ناحیه شهری مهرگان با 855مترمربع مساحت در 2 طبقه و هفت میلیارد ریال اعتبار طرح دیگری بود که با حضور استاندار برای ارائه خدمات مطلوب تر و دسترسی آسانتر مردم به بهره‌برداری رسید. 

این مسئول ابراز کرد: همچنین یک مخزن 10هزار مترمکعبی در ناحیه شهری مهرگان با 60 میلیارد ریال اعتبار با هدف افزایش حجم ذخیره آب شرب ناحیه شهری مهرگان و بهبود فشار آب شرب محمدیه توسط استاندار کلنگ زنی شد.

وی یادآور شد: به منظور جبران کمبود آب محمدیه و مهرگان، بهره برداری از ۵ حلقه چاه آب شرب شهرهای محمدیه، مهرگان و بیدستان با مجموع آبدهی ۱۹۰ لیتر در ثانیه و ۲ کیلومتر خط جمع آوری آب چاه‌ها با هزینه ۴۰ میلیارد ریال، آغاز شد. 
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,

بیروندی در پایان گفت: به منظور افزایش ظرفیت آبرسانی، رفع نواقص فنی موجود و جلوگیری از شکستگی‌های احتمالی، ۳۵۰۰ متر خط انتقال ۶۰۰ میلیمتر اصلاح شده آب مهرگان از جنس چدن داکتیل مورد بهره برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه