اخبار داغ

دورهمی مسئولان استان در وزارت نیرو/تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای سریعتر پروژه های آبرسانی به کهگیلویه

دورهمی مسئولان استان در وزارت نیرو/تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای سریعتر پروژه های آبرسانی به کهگیلویه
نشست بررسی پروژه های آبرسانی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در وزارت نیرو با حضور مسئولان استانی و معاون وزیر نیرو برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل نشست بررسی پروژه های آبرسانی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در وزارت نیرو با  حضور عدل هاشمی پور، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، مدیران کل آبفای شهری و روستایی  در وزارت نیرو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,


نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: حقیقتا مردم نجیب شهر دیشموک در موضوع آب شرب مشکل اساسی دارند و لازم است که وزارت نیرو و مسئولان استانی برای جلوگیری از هرگونه بحران اجتماعی و همچنین ایجاد امیدواری در مردم سریعتر وارد عمل شوند.

,
,



هاشمی پور انتقال سریعتر آب به منطقه دیشموک را بسیار ضروری دانست و افزود: جهت تسریع در اجرای خط انتقال آب از رودخانه گندمکار، ابتدا می بایست گلوگاه های اصلی پروژه شامل ایستگاه پمپاژ و مخزن آن به مناقصه بروند و عملیات اجرایی آن نیز در سال جاری آغاز گردد.

,
,
,



عدل هاشمی پور در خصوص آب شرب شهر لیکک نیز اظهار کرد: با توجه به خلع ید شدن پیمانکار این پروژه، لازم است مسئولان استانی با برگزاری مناقصه محدود نسبت به ادامه کار اقدام نمایند.

,
,
,

 

,

در این جلسه پیشنهاد هاشمی پور در خصوص اجرای سریعتر پروژه، مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص داده شود.

,


نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد: جهت تسریع در کار با توجه به مسیر عبور خط انتقال آب، ضرورت دارد که لوله های فولادی توسط وزارت نیرو خریداری شوند و یا لوله GRP جایگزین لوله فولادی شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه