اخبار داغ

فرماندار شهرستان رفسنجان عنوان کرد؛

پیروزی دیگری برای ملت ایران اسلامی با عبور از جنگ اقتصادی رقم خواهد خورد

پیروزی دیگری برای ملت ایران اسلامی با عبور از جنگ اقتصادی  رقم خواهد خورد
فرماندار رفسنجان گفت: از بحران های اقتصادی کشور و این جنگ اقتصادی دشمن با سربلندی عبور خواهیم کرد و پیروزی دیگری برای این ملت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ، علیار اسکندری نسب صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان با موضوعیت برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن از ابتدای سال اعلام کرده امسال پایان عمر جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و برنامه های مختلفی را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی پیاده کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان ,

وی افزود:  وزارت خزانه داری آمریکا اتاق جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران است. براساس گزارش هایی که بدست آمده ٣٧٠ نفر در وزارت خزانه داری امریکا روی مسئله تحریم ها و مسائل اقتصادی ایران به صورت شبانه روزی کار می کنند و هیئت هایی حداکثر ٧٠ نفر در کشور های مختلف حضور داشتند که در روابط اقتصادی خود با ایران تجدید نظر کنند.

,

اسکندری گفت: جنگ روانی که دشمن توسط برنامه های تبلیغاتی شروع کرده و مناسفانه در درون کشور هم تاثیرگذار بوده، نمونه ای از ان بحث افزایش تورم ، دلار و خرید و فروش سکه و طلا و همچنین برخی اعتصابات است.

,

فرماندار رفسنجان بیان داشت: همه اقداماتی که دشمن انجام داده در راستای نابودی جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سال پیروزی ان است، سیگنال هایی از داخل کشور به دولت آمریکا و آقای ترامپ ارسال شده و بدون تفکر اقداماتی انجام داده شده مانند ٢٢اردیبهشت ماه که امریکا موضوع ماندن یا خروج از برجام را مطرح کرد وقتی باتوجه به سیگنال ها و جاسوسی ها اعتصاب هایی شکل گرفت ،امریکا زودتر از موعد معقر از برجام خارج شد.

,

اسکندری تصریح کرد: امسال جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار می کنیم و ما باید به نسل چهارم انقلاب ، دوران سخت و نفس گیری را که پشت سرگذاشته ایم، معرفی کنیم.

,

وی بیان داشت: وضعیت چهل سال قبل جمهوری اسلامی را با دنیا مقایسه کنیم، شاخص های بهداشت و درمان در کشور ما قابل مقایسه با بسیاری از کشور های دنیا نیست، باید این مطالب و دستاورهای نظام و انقلاب را در جامعه بازگو کنیم و جایگاه خود را به مردم یاداوری کنیم.

,

اسکندری گفت: باید به جوانان و ملت تاکید کرد که انقلاب اسلامی نیز از روزی که به پیروزی رسیده ،چهل سال با سختی و مشکلات مواجه بوده است. از همان ابتدا ترور های کور دوران انقلاب بعد از ان جنگ تحمیلی ، تحریم های ظالمانه پی در پی و قطعنامه های سازمان ملل بوده است،در عین حال در بسیاری از شاخص ها در کشور پیشرفت داشته ایم و با دنیا در رقابت هستیم.

,

وی افزود: سرانه سواد در کشور ما بسیار بالاست. در شهرستان رفسنجان فقط نزدیک به سیصد نفر بیسواد وجود دارد که این شاخص ، شاخص بسیارخوبی است.

,

اسکندری تصریح کرد: از بحران های اقتصادی کشور و این جنگ اقتصادی دشمن با سربلندی عبور خواهیم کرد و پیروزی دیگری برای این ملت خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه