اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد:

کشف میلیاردی کالای قاچاق در هرمزگان

کشف میلیاردی کالای قاچاق در هرمزگان
فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از شناسایی و توقیف یکدستگاه خودرو اتوبوس حامل یک ونیم میلیارد کالای قاچاق در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا وارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پرپایی ایست و بازرسی مقطعی در محور حاجی آباد- سیرجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد افزود :در بازرسی از خودرو تعداد 15 هزار عدد نوار تست قند خون، 682 عدد لوازم یدکی خودرو و تعداد 249 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز و اسناد گمرکی کشف وضبط شد.

,

حافظی ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

,

این مسئول انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و ایجاد امنیت در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه جابه جایی قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110خادمان خود را در نیروی انتظامی جهت شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان یاری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه