اخبار داغ

برپایی ۴ موکب خدمات رسان در غرب هرمزگان/ ۲۵ هزار زائر اربعین از پارسیان عبور کردند

برپایی ۴ موکب خدمات رسان در غرب هرمزگان/ ۲۵ هزار زائر اربعین از پارسیان عبور کردند
چهار موکب در پارسیان میزبان زائرین حسینی است که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر از غرب هرمزگان برای رسیدن به کربلای معلی عبور کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید صفایی، روابط عمومی ستاد مردمی اربعین حسینی در پارسیان در گفتگو با هرمز از ایجاد ۴ موکب شهدای گمنام، امام حسن مجتبی(ع)، شهدای گمنام، خادم الحسین(ع) بوچیر و حضرت ابوالفضل العباس(ع) روستای عمانی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این موکب ها به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی و خدمات رسانی به زائرین امام حسین (ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

روابط عمومی ستاد مردمی اربعین حسینی در پارسیان با اشاره به تردد پر شمار زائرین از شهرستان پارسیان، تصریح کرد: سال گذشته ۶۷ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی در پارسیان در نوبت های صبحانه، ناهار و شام به صورت رفت و برگشت پذیرایی شدند که انتظار می رود این تعداد از زائرین امسال افزایش چشمگیری داشته باشد.

,

صفایی، همچنین از اسکان ۸ هزار نفر در موکب ها و حسینیه های مشخص شده خبر داد و افزود: در سال گذشته علاوه بر اینکه حسینیه های مشخص شده میزبان زائرین اربعین حسینی بود، منازل دهها شهروند پارسیانی اعم از شیعه و اهل سنت نیز به این زائرین خدمات رسانی کرد و محلی برای اسکان آنها بود.

,

وی با اشاره به اینکه پارسیان در مسیر تردد زائرین برای رسیدن به کربلای معلی است، خاطر نشان کرد: موکب های شهرستان پارسیان، میزبان زائرین استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و بخشی از فارس خواهد بود و علاوه بر آن از زوار کشورهای پاکستان و افغانستان نیز پذیرایی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه