اخبار داغ

رئیس شیلات سیریک:

صید ۵۵۰ تن میگو در آب های ساحلی شهرستان سیریک+تصاویر

صید ۵۵۰ تن میگو در آب های ساحلی شهرستان سیریک+تصاویر
رئیس شیلات شهرستان سیریک گفت:از ابتدای شروع فصل صید میگو در آب های ساحلی شهرستان سیریک بیش از ۵۰۰ تن میگو صید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله رئیس، رئیس شیلات شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: ۱۹۰ فروند لنج صیادی با بیش از ۲ هزار صیاد تا پایان آبان ماه مشغول صید میگو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی اظهار کرد: فصل صید میگو در صیدگاههای شهرستان سیریک از محدوده آب های ساحلی شهر بندر کوهستک شروع شده و تا صیدگاههای بندرکلاهی ، تنگه هرمز و تولای قشم به پایان می رسد.

,

رئیس اداره شیلات شهرستان سیریک بیان افزود: پیش بینی می شود تا پایان فصل صید بیش از هزار تن  میگو از نوع سر تیز و موزی صید شود که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش صید داشته باشد.

,

رئیسی گفت: با توجه ممنوعیت صید و جلوگیری از صید غیر مجاز میگو، رها سازی بیش از ۷۰ میلیون لارو میگو در دریا ، برگزاری کلاس های آموزشی توجیهی روش صید میگو ، ترغیب صیادان جهت استفاده از ادوات مجاز و استاندارد  از مهمترین علت های افزایش صید در شهرستان است.

,

رئیس شیلات شهرستان سیریک ابراز داشت: شهرستان سیریک یکی از مناطق اصلی زیستگاه پرورش و ذخائر میگو های سرتیز و موزی در استان هرمزگان است.

,

رئیس شیلات شهرستان سیریک یادآوز شد: در شهرستان ۴۵ هزار نفری سیریک بیش از ۵ هزار صیاد بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول صید و صیادی هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه