اخبار داغ

آغاز بزرگ‌ترین گردهمایی فعالانICT استان مرکزی

آغاز بزرگ‌ترین گردهمایی فعالانICT استان مرکزی
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالانICT استان از تاریخ ۳۰ مهر تا ۴ آبان سال جاری در اراک برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جهان میرزایی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک با حضور گروه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، دولت و بانکداری الکترونیک، امنیت، اتوماسیون اداری، موبایل و تبلت، هوشمند سازی، مراکز آموزشی و پژوهشی، ماشین‌های اداری، برق و مخابرات، اینترنت، شبکه و ارتباطات، رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، استارت و رسانه‌های دیجیتال در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی دایر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

جهان میرزایی اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ مربع از تاریخ ۳۰ مهر تا ۴ آبان سال جاری و با حضور بیش از ۷۰ شرکت‌کننده از ساعت ۱۶ الی۲۱ برگزار می‌گردد.

,

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی فعالانICT در استان مرکزی است ادامه داد: ازجمله نکات مهم این نمایشگاه می‌توان به حضور نزدیک به بیست استارت‌آپ با رویکرد کسب‌وکار فناورانه اشاره کرد، همچنین حضور برترین برندهای تلفن همراه با گارانتی‌های معتبر نیز ازجمله شاخص‌های این نمایشگاه هست.

,

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی اضافه کرد: در بخش رباتیک نیز علاوه بر حضور تیم‌های رباتیک دانشگاه‌ها، مسابقاتی در لیگ‌های مختلف هرروز در نمایشگاه برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: برگزاری دوازده عنوان تخصصی سمینار آموزشی با حضور برترین اساتید نیز هم‌زمان با این نمایشگاه ازجمله مواردی است که می‌توان از آن به‌عنوان یک نقطه‌ی عطف نمایشگاهی یادکرد. حضور اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه نیز ازجمله نکات کلیدی این نمایشگاه است که موضوع شهروند الکترونیک و بستر داده‌های همراه را به‌طورکلی مورد هدف قرار داده است.

,

جهان میرزایی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های دیگر این نمایشگاه حمایت همه‌جانبه‌ی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، ‌دفتر فناوری اطلاعات و‌ شبکه‌ی دولت استانداری مرکزی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ است که با برگزاری بیش از بیست نشست تخصصی حامی رسمی برگزاری این نمایشگاه بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه