اخبار داغ

هشدار فرمانده انتظامی رشتخوار به شهروندان؛

سارقان زعفران در کمین هستند

سارقان زعفران در کمین هستند
فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت زعفران در خصوص پیشگیری از سرقت طلای سرخ به کشاورزان و شهروندان هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود حاتمیان فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در گفت‌و گو با خبرنگار صبح توس با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت زعفران با توصیه به کشاورزان و شهروندان در رابطه با جلوگیری از سرقت طلای سرخ گفت: شهروندان باید در رابطه با پیشگیری از سرقت زعفران هوشیار باشند، تا  هدف آماج جرم قرار نگیرند، زیرا مجرمان به طور دائم روش‌های ارتکاب جرم را متناسب با شرایط تغییر می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی در ادامه افزود: یکی از دلایل اصلی که باعث سرقت زعفران می‌شود قیمت بالای این محصول است، که لازم است کشاورزان و خریداران این محصول گرانبها در راستای پیشگیری از سرقت، دقت لازم را داشته باشند.

,

 

,

حاتمیان با تاکید بر هوشیاری و مراقبت هرچه بیشتر کشاورزان یادآور شد: کشاورزان باید به صورت مستمر و خصوصا در شبها از زمینهای کشاورزی سرکشی نمایند، چرا که  سارقان شبانه به زمینهای کشاورزی رفته و زعفران های آنان را به سرقت می‌برند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در پایان تصریح کرد: کشاورزان و شهروندان میتوانند در تمام ساعات شبانه روز هر گونه مورد مشکوک را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع داده تا همکاران انتظامی بلافاصله در محل حضور یابند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه