اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان:

دستگیری ۴۴ قاچاقچی مواد مخدر در هرمزگان

دستگیری ۴۴ قاچاقچی مواد مخدر در هرمزگان
جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف 288 کیلوانواع موادمخدر و دستگیری 44 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سرهنگ"عباسعلی بهدانی فرد،جانشین فرماندهی انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ماموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در هفته گذشته موفق شدند،پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین،چهار دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و 44 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به اینکه در این مدت،288 کیلو انواع موادمخدر کشف شد، افزود:در هفته گذشته 13 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده به توزیع مواد مخدر شناسایی و پاکسازی و در این رابطه 778 معتاد متجاهر و بلامکان از سطح استان جمع آوری گردید.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با مجرمان با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه