اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب:

لزوم توجه و رسیدگی به تداخل صنفی در بازار میاندوآب

لزوم توجه و رسیدگی به تداخل صنفی در بازار میاندوآب
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب گفت: برای یک مغازه و فرد یک پروانه کسب مشخص صادر می شود نه چند پروانه کسب و باید به موضوع تداخل صنفی رسیدگی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سهراب حیدری امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: مقوله سلامت و امنیت غذایی از اهمیت بسیاری برخوردار است و همگان باید نسبت به آن توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب، با اشاره به نکاتی درخصوص جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی، افزود: رعایت نظافت شخصی و نکات و توصیه بهداشتی از مهم ترین اقدامات برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی است.

,

وی، در ادامه با اشاره به مشاهده برخی موارد که با سلامت جامعه نیز مرتبط هستند، گفت: متاسفانه یکی از مسائلی که با سلامت مردم و جامعه نیز مرتبط است، وجود تداخل صنفی در بازار شهرستان میاندوآب است.

,

حیدری، با بیان اینکه مشاهده شده که مغازه ای با پروانه کسب مشخص، چند قلم کالای دیگر به فروش می رساند، تصریح کرد: به طور مثال مغازه ای هم مرغ فروشی است و هم سبزی فروشی و هم سایر خوراکی ها.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: برای یک مغازه و فرد یک پروانه کسب مشخص صادر می شود نه چند پروانه کسب و باید به این موضوع رسیدگی شود.

,

وی، با تاکید بر رسیدگی به این معضل، افزود: با تشکیل اکیپ مشترک متشکل از شبکه بهداشت ودرمان، اداره صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف و دامپزشکی، برابر قانون به این معضل رسیدگی شود چرا که می تواند تهدیدی برای سلامت باشد.

,

همچنین قنبری مدیر کارخانه قند میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه کارخانه قند، صنعت مادر در میاندوآب است، گفت: ما نیز به دنبال حل مشکلات هستیم و برخی موارد را نیز با برنامه ریزی حل کرده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه