اخبار داغ

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان خبر داد؛

وصول بیش از ۵۳۶ میلیارد ریال از مطالبات معوق بانک ها

وصول بیش از ۵۳۶ میلیارد ریال از مطالبات معوق بانک ها
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از وصول ۵۳۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۹۹۷ ریال از مطالبات معوق بانک های استان کرمان توسط واحدهای اجرای مفاد اسناد رسمی استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان  از وصول مبلغ ۵۳۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۹۹۷ ریال از مطالبات معوق بانک های دولتی و خصوصی طی شش ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان در شش ماهه نخست سال گذشته مبلغ ۴۶۶ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۵۶ هزار و ۲۸۴ ریال بود که بیانگر رشد ۱۵ درصدی وصول مطالبات بانک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته می باشد و این در حالیست که متوسط عملکرد سایر استان ها با رشد کمتر از ۱ درصد روبرو بوده که از این حیث عملکرد استان کرمان در مقایسه با عملکرد متوسط کشوری چشمگیر و قابل توجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در هر روز کاری به طور متوسط میزان ۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال از مطالبات معوق بانک ها را وصول می نماید.

,

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان افزود: با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه تمامی پرونده های مطالبه مهریه بدواً بایستی در واحدهای اجرای اسناد رسمی مطرح شوند و بر همین اساس واحد اجرای اسناد رسمی با افزایش پرونده و تراکم ارباب رجوع مواجه شده اند بطوریکه پرونده های تشکیلی اجرا در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳۹ درصدی را نشان می دهد.

,

طالبی زاده ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۴۶۷ پرونده در واحدهای اجرای اسناد رسمی مختومه شده و در شش ماهه نخست سال گذشته نیز تعداد ۳۹۸ پرونده در واحدهای اجرای اسناد رسمی مختومه گردیده که این امر رشد ۲۶۸ درصدی را در این زمینه نشان می دهد. خبر د

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه