اخبار داغ

پدر محمدطاها:

شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم/ از بعد «محمدطاها» برادری‌ام با سپاه بیشتر شد

شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم/ از بعد «محمدطاها» برادری‌ام با سپاه بیشتر شد
پدر شهید اقدامی با اشاره به عملیات ضربت محرم گفت: شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم و احساس شور و غرور خاصی پیدا کردم و می‌دانم برای همه مردم ایران این احساس به وجود آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعد اله اقدامی امروز در گفت‌وگو با فارس در واکنش به هلاکت طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز گفت: هلاکت طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز به دست با کفایت نیروهای مقاومت اتفاق افتاد و قطعاً این انتقام تا نابودی حامیان اصلی تروریست‌ها ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: هرچند حادثه تروریستی اهواز کار و برنامه‌ریزی یک نفر بوده و این شخص هلاک شد، ولی حتماً نفرات دیگری هستند که در این جریان برنامه‌ریزی و حداقل حمایت مالی کردند، این راه ادامه دارد و تروریست‌ها و حامیان آن‌ها با خیال راحت نباشند این عملیات‌ها به حدی ادامه پیدا می‌کند تا تمام افرادی که پشتوانه این گونه مسائل در ایران هستند به درک واصل شوند.
,
 
,
از بعد «محمدطاها» برادری‌ام با سپاه بیشتر شده است
, از بعد «محمدطاها» برادری‌ام با سپاه بیشتر شده است,
 
,
پدر شهید اقدامی با اشاره به حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در سوریه تصریح کرد: قبل از شهادت محمدطاها با برادران سپاه در ارتباط بودم چون یک نظامی و ارتشی هستم با برادران سپاه یکی بودیم و برادر خودم نیز یک پاسدار است، اما بعد از شهادت محمدطاها برادری و اخوت من با برادران سپاه بیشتر شد من از نیروهای مقاومت و نیروی قدس به خاطر این عملیات و انتقام تشکر می‌کنم.
,
 
,
وی تصریح کرد: محمدطاها فقط فرزند یک ارتشی نبود؛ فرزند همه ایران و همه نیروهای نظامی و سپاه بود، آن‌ها انتقام فرزند خودشان را گرفتند؛ حادثه تروریستی اهواز این مورد را برای برخی که از روی ناآگاهی می‌گفتند چرا نیروهای ما در عراق و سوریه مبارزه می‌کنند خوب روشن کرد که اگر نبودند مدافعان حرم در جبهه‌های عراق و سوریه باید مردم ایران مثل مردم عراق و سوریه هر روز حوادثی مانند حادثه اهواز را مشاهده می‌کردند.
,
 
,
اقدامی عنوان کرد: چند اتفاق پس از 31 شهریور باعث آرامش دل من و مادر محمدطاها شد؛ یکی عملیات نیروهای مقاومت و هلاک شدن طراح اصلی حادثه تروریستی، بوسه رهبر معظم انقلاب بر پیراهن عزای محمدطاها و مورد دیگر عملیات ضربت محرم بود که موشک‌های هوا فضای سپاه بر سر تروریست‌ها فرود آمد.
,
 
,
شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم
, شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم,
 
,
وی با اشاره به عملیات ضربت محرم گفت: شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم و احساس شور و غرور خاصی پیدا کردم و می‌دانم برای همه مردم ایران این احساس به وجود آمده است؛ جا دارد از زحمات هوا فضای سپاه و به خصوص سردار حاجی‌زاده تشکر و قدردانی کنم، موشک‌های ذوالفقار و قیام بسیار نمایان و آشکار از فضای چند کشور و از میان همه رادارهای موجود در منطقه عبور کرد و بر سر تروریست‌ها فرود آمد.
,
 
,
پدر شهید 4 ساله حادثه تروریستی اهواز یادآور شد: این عملیات که در منظر همگان بود با عمل تروریستی، مزدوران و کوردلان قابل مقایسه نیست آن بزدل‌ها به‌اندازه‌ای حقیر بودند با لباس مبدل، جمع مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را از پشت به رگبار بستن و محمدطاها را در آغوش مادرش به شهادت رساندند.
,
 
,
وی تاکید کرد: تروریست‌ها و حامیان آن‌ها به دنبال نفاق و جدایی در ایران بودند ولی تیر آن‌ها به سنگ خورد و خون محمدطاها و شهدای دیگر حادثه اهواز، ملت ایران و نیروهای نظامی را متحدتر کرد و مردم این را در تشییع محمدطاها که با چهره مظلومانه شهید شده بود نشان دادند.
,
 
,
اقدامی با بیان اینکه محبت و لطف مردم بعد از تشییع پسرم هر روز بیشتر شده، گفت: هم‌اکنون به بنده برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را برای ماندگاری یاد و خاطره فرزند مظلومم محمدطاها ارائه می‌دهند؛ روز گذشته در اهواز مدرسه‌ای با نام محمدطاها افتتاح شد، امروز از خوزستان فیلم و کلیپی از محمدطاها ساخته بودند و برایم ارسال کردند؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پی این است که با اشعاری که برای محمدطاها سروده شده است کتابی تدوین و منتشر نماید.
,
 
,
خانواده شهدا خسته نیستند؛ مسؤولان خسته نباشند
, خانواده شهدا خسته نیستند؛ مسؤولان خسته نباشند,
 
,
وی خاطر نشان کرد: خطاب من به برخی مسؤولان که در بعضی از دستگاه‌های اجرایی کشور حضور دارند، آن‌ها نباید از جانب ما خانواده شهدا صحبت کنند اگر خسته شدند و اهل مسامحه و دنبال کنار آمدن با دشمن هستند و میگویند با مسامحه با دشمن مشکلات کشور حل می‌شوند به هیچ عنوان این سخن خانواده شهدا نیست، ما تا آخرین قطره خون خویش پای آرمان‌ها و رهبری ایستاده‌ایم و در برابر دشمن کوتاه نمی‌آییم.
,
 
,
پدر شهید اقدامی در پایان تاکید کرد: پیام من به عنوان یک ارتشی و نظامی این است؛ از وقتی این لباس را برتن کردم قسم خوردم که جان خود را برای وطن و مردم کشور فدا کنم و منتظر پیام و فرمان رهبری برای جهاد هستم، من این شوق را از ابتدا داشتم و بعد از شهادت محمدطاها این شوق دو چندان شد و امیدوارم تا پایان عمر پای آرمان‌هایم باشم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه