اخبار داغ

موج سوم بارشی وارد کشور می‌شود/ سواحل خزر طوفانی و خوزستان درگیر گرد و غبار

موج سوم بارشی وارد کشور می‌شود/ سواحل خزر طوفانی و خوزستان درگیر گرد و غبار
یک هواشناس از ورود موج سوم بارشی از شب آینده به کشور خبر داد و گفت: سواحل خزر در این موج جدید بارشی طوفانی شده و خساراتی به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین اردکانی هواشناس برجسته کشور در گفت‌وگو با فارس، به تفسیر وضع هوای 15 روز آینده کشور پرداخت و گفت: علاوه بر بارندگی‌های شدید پراکنده غیرکلاسیک همراه با رعد و برق در مناطق غرب و شمال غرب و جنوب غرب و تا حدودی مرکز و به طور ضعیفی در تهران، ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده سومین موج بارش پاییزی کلاسیک هواشناسی آغاز می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: این موج بارشی از اواخر هفته یعنی اوائل آبان ماه وارد کشور خواهد شد. 
,
 
,
اردکانی تصریح کرد: این سامانه بارشی ابتدا از سواحل دریای خزر به صورت تندبادهای شدید از نوع گرم بوده و باعث بروز خساراتی مانند شکستن درختان‌،‌واژگون شدن شناورهای دریایی و احتمالا وسایل نقلیه جاده‌ای می‌شود. 
,
 
,
این هواشناس برجسته کشور با پیش‌بینی اینکه بعد از 24 الی 36 ساعت از ورود این سامانه به کشور با بارندگی شدیدی در سواحل خزر آغاز می‌شود، گفت: این موج بارندگی به سمت نواحی غرب و جنوب غرب و همچنین شمال غرب گسترش یافته به طوری که در استان خوزستان ابتدا به صورت طوفان شدید خاک و بعدا بارندگی نمایان می‌شود. 
,
 
,
وی ادامه داد: این وضعیت به تدریج تا اواسط هفته آینده به نواحی دیگر کشور هم گسترش خواهد یافت. به همین دلیل لازم است دستورات مقتضی از سوی مسئولان کشور صادر شود. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه