اخبار داغ

انهدام باند سرقت‌های 7 ثانیه‌ای

انهدام باند سرقت‌های 7 ثانیه‌ای
رییس کلانتری 158 کیانشهر از انهدام باند سرقت‌های هفت ثانیه‌ای باتری و کامپیوتر خودرو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید امین موسوی پور در این‌باره گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت باتری و کامپیوتر خودروهای آنان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه در شکایت شهروندان مشخص شد که سارق یا سارقان عمدتا اقدام به سرقت از خودروهای سمند و پژو کرده‌اند، اظهار کرد: در جریان تحقیقات مشخص شد که سرنشین یک دستگاه پژو آردی یشمی رنگ بین ساعات یک تا چهار بامداد اقدام به سرقت کرده و خیلی سریع از محل متواری شده‌ است. 
,
 
,
رییس کلانتری 158 کیانشهر با بیان اینکه در زمانگیری از فیلم‌های به دست آمده از دوربین‌های مداربسته مشخص شد که این افراد زیر هفت ثانیه کاپوت خودرو را باز کرده و اقدام به سرقت کرده‌اند، گفت: پلاک خودرو استخراج و مالک آن که فردی 32 ساله بود شناسایی شد که در بررسی سوابقش مشخص شد که این فرد قبلا باتری ساز بوده و پنج سال نیز سابقه زندان داشته است. 
,
 
,
وی با بیان اینکه با اطلاعات به دست آمده و اخذ مجوز از مقام قضایی عملیات برای دستگیری این فرد آغاز شد، ادامه داد: هنگام دستگیری این فرد، همدست دیگرش که فردی حدودا 45 ساله بود نیز دستگیر و در بررسی سوابقش مشخص شد که این دو در طول حبس با یکدیگر هم‌بند بوده و آنجا تصمیم به ایجاد باند سرقت گرفته‌اند. 
,
 
,
موسوی‌پور با بیان اینکه متهمان در کلانتری به بزه انتسابی اقرار کردند، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه این افراد نیز اقدام کرده و دو مالخر را دستگیر کردند که بررسی سوابق آنان نیز نشان داد که از هم‌بندی‌های دو سارق دستگیر شده هستند. 
,
 
,
وی با بیان اینکه این افراد در زمان حبس تصمیم به ایجاد باند سرقت کرده بودند، افزود: متهمان تاکنون به بیش از 120 سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند. 
,
 
,
منبع:ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه