اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

موکب شهید بروجردی آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است

موکب شهید بروجردی آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است
فرماندار بروجرد گفت: موکب شهید بروجردی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی برپا شده و امسال آمادگی پذیرایی بیش از 150 هزاز زائر وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک "رضا آریایی" فرماندار بروجرد  پیش از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به اربعین حسینی گفت: در میدان آیت اله بروجردی(ره) موکبی برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می شود و باید تلاش کرد تا این ایستگاه دائمی باشد و در طول سال و در مناسبت های مختلف بتواند خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: میدان آیت اله بروجردی(ره) جایگاه خود را به خوبی نشان داده و با برنامه ریزی می توان این ایستگاه را به یک ایستگاه دائمی تبدیل کرد.

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: تعداد زائرانی که از بروجرد عبور می کنند بسیار زیاد است و طبق آمار سال گذشته بیش از 150 هزار نفر در این موکب پذیرایی شدند و امسال نیز برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته و همچنین استفاده از ظروف یکبار مصرف در این موکب حذف و از ظرف های دیگر استفاده می شود.

,

وی با اشاره به فضای مجازی افزود: فضای مجازی جز تخریب چیز دیگری به دنبال ندارد به طوری که با توجه به اعمال جدید تحریم ها شاهد پیام ها و برنامه هایی در فضای مجازی بودیم که مشکلات را افزایش داد و این در حالیست که از بدو پیروزی انقلاب تا کنون دشمنان تحریم ها را انجام داده و قطعا با ایستادگی و برنامه ریزی می توان از مشکلات و تحریم ها عبور کرد.

,

آریایی با تاکید بر برگزاری با شکوه راهپیمایی 13 آبان گفت: روز 13 آبان روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی است و باید تلاش کرد تا امسال راهپیمایی نیز به بهترین شکل و با حضور پر شور مردم و دانش آموزان برگزار شود.

,

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر بروجرد افزود: یکی از بزرگترین مسکن مهر استان لرستان در بروجرد است ولی متولیان به دلیل مشکلات مالی به تعهدات خود عمل نکردند و امروز شاهد مشکلاتی در بخش های مختلف مسکن مهر هستیم.

,

فرماندار بروجرد اضافه کرد: عدم تحویل مسکن مهر از سوی راه و شهرسازی به شهرداری سبب شده تا در بخش فضای سبز این منظقه مشکلاتی ایجاد شود اما نیاز است هماهنگی های لازم صورت گیرد تا نواقص برطرف شود و با تحویل مسکن به شهرداری مشکلات در این حوزه برطرف شود.

,

به گفته وی زمین مورد نیاز برای احداث مسجد وجود دارد اما مشکلات مالی و نبود اعتبار سبب شده تا کار ساخت انجام نشود در صورتی که اگر تامین مالی شود مسجد مسکن مهر 2 ساله ساخته می شود.

,

در ادامه پهلوان" مدیر نهاد کتابخانه های عمومی بروجرد افزود: به مناسبت روز دانش آموز ثبت نام در کتابخانه ها به صورت رایگان انجام می شود و هدف از این برنامه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

,

"روزبهانی" مدیر آموزش و پرورش بروجرد هم در این جلسه گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری یک راهپیمایی با شکوه در روز 13 آبان در حال انجام است و در این روز دانش آموزان با حضور پر شور خود توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

,

در ادامه سرهنگ "مجید سوری" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد  گفت: امسال در سه مرحله از شهرستان بروجرد به اردوی راهیان نور اعزام می شوند که مرحله اول آن تعدادی از دانش آموزان اعزام شده و 2 مرحله دیگر نیز تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند و این حرکت فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد.

,

وی با اشاره به اربعین حسینی اضافه کرد: در میدان آیت اله بروجردی(ره) موکبی برپا شده که پیش بینی می شود بیش از 15 هزار زائر را پذیرایی نماید و علاوه بر پذیرایی شرایط لازم و مکان هایی برای اسکان زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

,

به گفته وی با توجه به این که بروجرد محل عبور بسیاری از زائران اربعین حسینی است نیاز است که میراث فرهنگی تلاش کند تا شهر و مکان های دیگر را به خوبی معرفی کند.

,

سوری اظهار داشت: بیش از 70 نفر از بسیجیان کار پذیرایی از زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند و تلاش می شود تا از زائران به بهترین شکل پذیرایی شود.

,

وی با اشاره به 13 آبان گفت: امسال راهپیمایی 13 آبان بسیار متفاوت برگزار خواهد شد چرا که این روز مصادف با اعمال تحریم های جدید است اما حضور پر شور مردم و دانش آموزان می تواند  پاسخ مناسبی به دشمنان و آمریکا است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با تاکید بر رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد تصریح کرد: در مسکن مهر بروجرد افزون بر 17 هزار نفر ساکن هستند اما متاسفانه در این منطقه زیر ساخت های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و تفریحی وجود ندارد در حالی که با توجه به این جمعیت در این منطقه مسجد، حسینیه، مکان ورزشی و فرهنگی ضروری است.

,

به گفته وی تا کنون پیگیری های زیادی برای ساخت مسجد در این منطقه صورت گرفته اما اقدامی اساسی صورت نگرفته و نیاز است پیگیری های لازم و برنامه ریزی صورت گیرد تا مشکلات حل شود.

,

"جاوید" شهردار بروجرد افزود: با توجه به حجم بالای جمعیت در مسکن مهر بروجرد اصلاح های هندسی مورد نیاز انجام شده و ورودی این منطقه آسفالت شده اما نیاز است که اقدامات لازم برای فضای سبز در این منطقه با سرعت بیشتری انجام شود.

,

وی اضافه کرد: در این راستا هر یک از خیرین که تلاش داشتند در مسکن مهر اقدامی انجام دهند، همراهی های لازم صورت گرفته و تلاش می شود تا بخشی از مشکلات در این منطقه برطرف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه