اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

هیچ بانکی حق سرپیچی از امهال وام‌ها ندارد

هیچ بانکی حق سرپیچی از امهال وام‌ها ندارد
استاندار کرمانشاه با اشاره به مقاومت بانک‌ها در امهال وام‌های زلزله‌زدگان، گفت: هیچ بانکی حق سرپیچی از امهال وام‌ها ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه که در فرمانداری روانسر برگزار شد، اظهار داشت: از محل اعتبارات زلزله سهم شهرستان روانسر 130 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی با بیان اینکه 40 میلیارد تومان از محل ماده 12 به بیمارستان روانسر اختصاص یافته افزود: در مجموع 120 میلیارد ریال برای این بیمارستان تاکنون تخصیص یافته است.

,

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش روی امهال وامهای زلزله‌زدگان گفت: در بحث امهال وام مقاومت بانکها موجب سردرگمی شده، اما امهال وام در مناطق زلزله‌زده قانون است و سود این دو سال را دولت به بانک می‌پردازد و هیچ بانکی حق امهال نکردن وام را ندارد.

,

بازوند با بیان اینکه در بحث اعتبارات زلزله و کمک‌های صندوق توسعه ملی در حال حاضر ۱۷۷ میلیار تومان پول در خزانه موجود است، افزود: این پول، پول نقد است و اسناد نیست و در این موقع بی پولی مدیران برای جذب آن همت کنند.

,

وی تصریح کرد: در موضوع اشتغال شهرستان روانسر وضعیت مناسبی ندارد و دستگاه و بانک ها باید این موضوع را ریشه‌یابی و در جذب آن تسریع کنند؛ در شهری که وضعیت بیکاری اسفناک است ما مسئولیم و چه دلیلی دارد بانک روال کار را طولانی می‌کند.

,

استاندار کرمانشاه همچنین به مدیران این شهرستان توصیه کرد که در حوزه گردشگر از سرمایه‌های بخش خصوصی استفاده کنند و هنر مدیران را جذب سرمایه‌گذار دانست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه