اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد؛

زنجان جزو پنج استان برتر کشور در اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی

زنجان جزو پنج استان برتر کشور در اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: استان زنجان به نسبت جمعیت خود بیشترین اعزامی را داشت و زنجان جزو پنج استان برتر کشور در این زمینه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،علی خلیلی ظهر امروز در دیدار جامعه ورزشی استان با نماینده ولی فقیه در استان زنجان،اظهار داشت: 26 مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت‌بدنی نامگذاری شده است و طی این هفته بیش از 160 عنوان برنامه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با اشاره به اعزام ۱۷ ورزشکار و چهار مربی به مسابقات آسیایی و 15 ورزشکار مسابقات پاراآسیایی،ادامه داد: استان زنجان به نسبت جمعیت خود بیشترین اعزامی را داشت و زنجان جزو پنج استان برتر کشور در این زمینه بود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از کسب دو مدال طلا و ۶ مدال برنز توسط ورزشکاران زنجانی در مسابقات پاراآسیایی خبر داد و افزود: کسب این تعداد مدال موفقیت بزرگ برای استان زنجان است.

,

خلیلی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان خبرداد و گفت: این همایش به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود.

,

وی برگزاری همایش پیاده‌روی، کوهپیمایی،دوچرخه‌سواری،جشنواره‌های بومی و محلی و افتتاح خانه‌های روستایی و افتتاح خانه کبدی زنجان و خرم‌دره نیز از برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی عنوان کرد و گفت:برگزاری مسابقات کارکنان دولت در هفت رشته ورزشی، تجلیل از سمن‌های برتر شهرستان‌ها و کارگاه‌های مهارتی در شهرستان‌ها از دیگر برنامه ها است.

,

این مسئول بیان داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری، برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک ملت، پخش اقلام ورزشی در محلات آسیب‌پذیر، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه زنجان، چاپ بروشور، برگزاری جلسه شورای ورزش همگانی به ریاست استاندار زنجان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته تربیت‌بدنی است.

,

خلیلی با بیان اینکه برگزاری ستاد ساماندهی شهرستان‌ها و کارگاه‌های مهارت در شهرستان‌ها، تجلیل از سمن‌های برتر و تجلیل از قهرمانان ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته‌ تربیت‌بدنی است، افزود: این برنامه‌ها با حضور گسترده ورزشکاران و هیات‌های ورزشی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه