اخبار داغ

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی:

مسئولین دولتی با تلاش بیشتر مشکلات اقتصادی را مرتفع کنند

مسئولین دولتی با تلاش بیشتر مشکلات اقتصادی را مرتفع کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: مسئولین دولتی در این شرایط وظیفه خطیری دارد و باید بیشتر تلاش کنند و اجازه ندهند این شرایط به وضعیت خطرناکی تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیار آفتاب؛ سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از فعالان صنعت غذایی استان مرکزی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: شرایط اقتصادی کشور شرایط خوبی نیست، به‌گونه‌ای که بعد از انقلاب شرایط اقتصادی را به این شدت تجربه نکرده بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فرخی اظهار کرد: تنها راهی که برای عبور از این شرایط لازم است همدلی بین بخش‌های مختلف دولت و بخش خصوصی است تا با بهره‌گیری از توانمندی‌های که در بخش‌های مختلف داریم بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

,

وی ادامه داد: مسئولین دولتی در این شرایط وظیفه خطیری دارد و باید بیشتر تلاش کنند و اجازه ندهند این شرایط به وضعیت خطرناکی تبدیل شود.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با اشاره به اینکه برخی از این مشکلات اقتصادی کشور به زیاده‌خواهی‌های کشورهای استکباری برمی‌گردد ادامه داد: البته این شرایط سخت نتیجه عدم آمادگی کشور بوده و ما باید قطعاً آمادگی‌های لازم را داشته و سناریوهایی را ترتیب می‌دادیم تا اکنون این شرایط در کشور اتفاق نیفتاده بود .

,

وی با تأکید بر اینکه برای رفع مشکلات اقتصادی خیلی دیر نشده است بیان کرد: تازه در ابتدای یک چالش اقتصادی هستیم.

,

فرخی با اشاره به اینکه تولیدات مواد غذایی یکی از بخش‌های مهم است که می‌تواند ارزش‌افزوده خوبی برای کشور داشته باشد افزود: درشریط فعلی ما را به استانداردهای اقتصادی نزدیک می‌کند .

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار مرکزی تصریح کرد: در خصوص سلامت مواد غذایی می‌توانید ذائقه مردم را تغییر داده و ذائقه افراد را متناسب با شرایط فعلی اقتصادی تنظیم کنید که این کار هم کار کمک به اقتصاد کشور است .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه