اخبار داغ

مجازات سنگین ورود کدئین به عراق

مجازات سنگین ورود کدئین به عراق
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از ممنوعیت ورود برخی داروها به عراق خبر داد و گفت: زائران مراقب باشند بر اثر یک اشتباه در زندان‌های سخت عراق و جریمه‌های ۷۰ میلیون تومانی مواجه نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مسعود زاهدیان بابیان اینکه در کشور عراق قوانین و مقرارت سختی در برخورد با مواد مخدر وجود دارد، افزود: برای اینکه اتباع کشورمان از تبعات بعدی مصونیت پیدا کنند و برای بردن قرص و داروهای خاصی که ممنوعیت دارد برایشان مشکل ایجاد نشود، آموزش خاصی را در مرزها و مجموعه کاروان‌ها و گروه‌های اعزامی به اربعین انجام داده‌ایم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
وی تاکید کرد: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرزها مستقر شده اند که اگر کسی آگاهانه یا ناآگاهانه قصد ورود این مواد به کشور عراق را داشته باشد، جلوگیری انجام شود. 
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: در عراق همانند برخی کشورهای عربی دیگر، حمل داروهایی که دارای مشتقات مخدر باشد مثل کدئین و دیکلوفناک ممنوعیت دارد و مشابه مواد مخدر برخورد با آن می شود. 
,
 
,
سردار زاهدیان ادامه داد: زائران اربعین مراقبت کنند زیرا ممکن است برای یک اشتباه همانند ورود این داروها به عراق مدت زیادی را در زندان‌های این کشور گرفتار شوند. 
,
 
,
وی گفت: شرایط سختی در زندانهای عراق حکمفرما است و افراد در وضعیت بدی نگهداری می شوند؛ همچنین بازگشت آنها به کشور هم هزینه زیادی دارد و مستلزم پرداخت جریمه ۷۰ میلیون تومانی و دیگر جریمه ها است. 
,
منبع: مهر 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه