اخبار داغ

با رای کمیته انطباق؛

شهردار بروجرد در سمت خود ابقا شد

شهردار بروجرد در سمت خود ابقا شد
رئیس شورای شهرستان خرم آباد گفت: در جلسه کمیته انطباق امیر جاوید پور به عنوان شهردار بروجرد در سمت خود ابقا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک "علی محمد صالحی" عصر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بروجرد گفت: ظهر امروز جلسه کمیته انطباق در خصوص عدم شرایط برای شهردار بروجرد برگزار شد که چند روز پیش پنج نفر از اعضای شورای شهر بروجرد برای برکناری شهردار رای داده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد:  در جلسه کمیته انطباق فرماندار، رئیس دادگستری و در بحث حقوق شهروندان نیز نماینده ای امروز حضور داشتند و رای پنج عضو شورای شهر را بررسی کردند که با اشاره به 9 عضو شورای شهر بروجرد باید با 6 رای مصوبه اجرا می شد اما بعد از بررسی ها هم اکنون "امیر جاویدپور" شهردار بروجرد در سمت خود ابقا شد.

,

به گفته وی البته بعد از این جلسه در صورتی که اعضای شورای شهر نسبت به اجرای مصوبه و برکناری شهردار اصرار دارند می توانند توسط شورای حل اختلاف که مرجع بالاتر است و متشکل از پنج عضو که دو نماینده از استان لرستان، استاندار، رئیس کل دادگستری و یک نماینده از شورای استان است اقدام کنند.

,

صالحی اظهار داشت: اعضای شورا می توانند ابقای شهردار را تایید و قبول کنند و برنامه ها را جلو ببرند و در صورت اصرار بر برکناری شهردار می توانند از طریق شورای حل اختلاف استان اقدام کنند.

,

وی بیان کرد: ضروری است تا اعضای شورای شهر منافع شهر را در نظر بگیرند و در صورت اصرار بر برکناری شهردار باید 6 رای به برکناری شهردار رای دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه