اخبار داغ

فرماندار زاهدان خبر داد:

احتمال ورود 7هزار زائر پاکستانی به سیستان و بلوچستان/ مرز مجدداً بازگشایی شد

احتمال ورود 7هزار زائر پاکستانی به سیستان و بلوچستان/ مرز مجدداً بازگشایی شد
فرماندار زاهدان گفت: با افزایش تعداد حضور زائران پاکستانی به استان پیش بینی می شود امشب بیش از 7 هزار زائر وارد سیستان وبلوچستان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر مهدی نخعی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: از صبح امروز با افزایش چشمگیر ورود زائران پاکستانی اربعین به استان مواجه شدیم که تا پایان ساعت کاری مرز بیش از 5 هزار نفر از زوار در قالب 44 دستگاه اتوبوس موفق به ورود به کشور شدند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه حجم زیادی از زوار در داخل خاک پاکستان در انتظار ورود به ایران اسلامی بودند پس از رایزنی با مسئولان دو طرف مجدداً مرز بازگشایی شد و هم اکنون نیز زائران در حال ورود به خاک کشور هستند.
به گفته نخعی پیش بینی می شود امشب بیش از 7 هزار نفر از زائران حسینی پاکستان وارد کشور شوند که بر اساس پیش بینی های انجام شده کلیه اقدمات لازم برای اسکان و پذیرایی از آنها تدارک دیده شده و با مشکل مواجه نخواهیم بود.
فرماندار زاهدان تاکید کرد: از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران این آمادگی اعلام شده تا هر زمانی که زائر برای ورود به کشور وجود داشته باشد مرز باز بماند تا زوار امام حسین(ع) بتوانند در اسرع وقت خود را به زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان برسانند و از امکانات رفاهی تدارک دیده شده بهره مند شوند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه