اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

توسعه صنعتی اردبیل در گرو تاسیس دانشگاه صنعتی است

توسعه صنعتی اردبیل در گرو تاسیس دانشگاه صنعتی است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل توسعه صنعتی استان را خواستار شد و گفت: باید همگام با کمّیت، کیفیت نیز ارتقا پیدا کند تا بتوان با توسعه صنعتی استان در راستای توسعه تجاری‌سازی نیز قدم های مثمر ثمری برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به راهکار حل مشکلات استان و جامعه دانشگاهی اشاره کرد و گفت: جذب دانشجویان به تنهایی راهکار حل مسائل و مشکلات نیست و مسئولان باید با جدیت به دنبال تاسیس دانشگاه صنعتی در استان باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,  ,
وی در ادامه سخنان خود توسعه صنعتی استان اردبیل را خواستار شد و گفت: با توجه به این که اهمیت به توسعه کمّی نمی‌تواند به تنهایی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون کند، باید همگام با کمّیت، کیفیت نیز ارتقا پیدا کند تا بتوان با توسعه صنعتی استان در راستای توسعه تجاری‌سازی نیز قدم های مثمر ثمری برداشت.
, وی در ادامه سخنان خود توسعه صنعتی استان اردبیل را خواستار شد و گفت: با توجه به این که اهمیت به توسعه کمّی نمی‌تواند به تنهایی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون کند، باید همگام با کمّیت، کیفیت نیز ارتقا پیدا کند تا بتوان با توسعه صنعتی استان در راستای توسعه تجاری‌سازی نیز قدم های مثمر ثمری برداشت.,

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، برگزاری باشکوه تجمع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: رسانه‌ها و صدا و سیما و مسئولان و متولیان اجرایی در برگزاری باشکوه مراسمات نهایت تلاش و مشارکت را داشته‌اند که این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است.

,

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و رزمایش بسیجیان با همکاری سپاه استان از دیگر شاهکارهایی بوده است که خوشبختانه در حد اعلی به منصه ظهور گذاشته شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تعاملات مسئولان با دانشجویان در جهت صنعتی سازی استان را خواستار شد و گفت: تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و نیز ارتقای تعاملات دانشجویان به سمت صنعتی‌سازی جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان استانی قرار بگیرد تا بتوانیم در عصری که هجمه‌های دشمنان مهم‌ترین تهدید برای ماست، جواب های دندان‌شکنی به توطئه گران بدهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه