اخبار داغ

عضو مجمع سازمان های مردم نهاد استان اردبیل خبرداد:

شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم در اردبیل راه اندازی می شود

شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم در اردبیل راه اندازی می شود
عضو مجمع سازمان های مردم نهاد استان از راه اندازی شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم برای اولین بار در سطح کشور در استان خبرداد و گفت: این کار به منظور مشارکت اجتماعی سازمان های مردم نهاد جهت پیشگیری از اسیب های اجتماعی انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، راشد پرستار عضو سازمان های مردم نهاد استان و دبیر اجرایی طرح شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم از راه اندازی این شبکه برای اولین بار در سطح کشور در استان خبرداد و گفت: شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم در حوزه احصاء مشکلات اجتماعی با همکاری قوه قضائیه و سازمان های مردم نهاد در اردبیل راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی با بیان اینکه این کار باعث برقراری نزدیکر ارتباط بین جوانان و دستگاه های اجرایی می شود، گفت: در این شبکه به هریک از سازمان های مردم نهاد بر حسب موضوع فعالیت خود مسئولیت واگذارمی شود.
, وی با بیان اینکه این کار باعث برقراری نزدیکر ارتباط بین جوانان و دستگاه های اجرایی می شود، گفت: در این شبکه به هریک از سازمان های مردم نهاد بر حسب موضوع فعالیت خود مسئولیت واگذارمی شود.,

پرستار در ادامه سخنان خود به چشم انداز و تقویم اجرایی شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم اشاره کرد و گفت: در این طرح تمام مناطق اردبیل به عنوان پایلوت انتخاب می شود تا در کنار کاهش آسیب های اجتماعی، نمونه ای خوب برای کارهای تحقیقی و پژوهشی نیز در این خصوص  محسوب شود.

,

وی به فعالیت های سابق سازمان های مردم نهاد استان در خصوص مشارکت جوانان در حل مسائل بومی و استانی اشاره کرد و گفت: پویش مردمی نه به احتکار در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم در اردبیل راه اندازی شد که با اقبال عمومی نیز مواجهه شد.

,

این فعال مدنی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد از بدنه مردم برخواسته است، گفت: اگر سازمان های مردم نهاد به خوبی سازمان دهی و هدایت شوند می توانند با پشتوانه و قدرت مردمی خود  بسیاری مسائل استان را حل کنند.

,

پرستار در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از قوه قضائیه به خاطر نگاه مثبت و بزرگ منشانه به جوانان، گفت: جوانان بزرگترین سهامداران شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم در کشور هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه